Τετάρτη 7 Ιουνίου 2017

outfit of the daytrip


Let's face it, όταν πάω εκδρομή δεν κουβαλάω μια μικρή τσάντα. Όταν όμως αυτή η εκδρομή είναι πιο πολύ περίπατος (στην όμορφη Δημητσάνα και τα γύρω μοναστήρια) στον οποίο ξέρω ότι δεν θα χρειαστώ πολλά, γιατί να μην πάρω μια τσάντα που χωράει τα απαραίτητα; Σε αυτό το σημείο θέλω να σε ενημερώσω ότι αυτά που εγώ, ως Αναστασία, θεωρώ απαραίτητα,
δεν είναι σε καμία περίπτωση αυτά που θεωρείς εσύ. Εκτός αν θεωρείς απαραίτητο το καρνέ σου, την κασετίνα σου, νεσεσέρ first aid που περιέχει από σερβιέτα, αλάτι για την πίεση και τραυμαπλάστ. Η συγκεκριμένη τσάντα λοιπόν, μπορεί να μην χωράει το καρνέ και την κασετίνα μου αλλά η άτιμη χωράει τόσα πολλά! Είναι cute, είναι chic και casual ταυτόχρονα και ό,τι πρέπει για άνοιξη-καλοκαίρι.

Όσο για το πανωφόρι μου, είναι παλιό της μαμάς και έχει και ασορτί φούστα. Δεν υπάρχει καλύτερο για μένα από το να σκαλίζω τα παλιά ρούχα της μαμάς μου και να βρίσκω καινούργιους θησαυρούς! Να το κάνεις οπωσδήποτε! Ειδικά αν σου αρέσει η μόδα της εποχής που μεγάλωσε η μαμά σου. Έχω βρει καταπληκτικά κομμάτια! Και ξέρεις, την εποχή των μαμάδων μας τα υφάσματα ήταν άπιαστης ποιότητας, γι'αυτό μοιάζουν σαν καινούργια μετά από τόσα χρόνια.

Πανωφόρι: παλιό της μαμάς :)
T-shirt: GAP
Trainers: Stradivarius
Handbag: Stradivarius










Κάνε like στην σελίδα του The howse project στο facebook και follow στο instagram @thehowseproject για να μεγαλώσουμε την παρέα μας!

φιλί, 
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

ΥΓ2: Όλο το φωτογραφικό υλικό είναι δικό μου καθώς και η επεξεργασία του. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου