Σάββατο 6 Ιουνίου 2015

mani makes the world go round!


Το Σαββατοκύριακό σου πρέπει οπωσδήποτε να περιέχει me time χρόνο, οπότε είπα να σου δώσω μια ιδέα για το τι να κάνεις αυτό του σουκού. How about νυχάκια; Πολύ απλά, γρήγορα κι αναίμακτα θα έχεις ένα πολύ όμορφο manicure.
Να σημειωθεί εδώ ότι μπορείς να ακολουθήσεις ακριβώς τα ίδια βήματα και για το pedicure σου απλά προσθέτεις και την λείανση της φτέρνας. Απλάαα... έχω ένα άλφα θεματάκι να βγάλω τις πατούσες μου στο internet!



1. Λιμάρισμα! 


Γι'αυτούς που ανατριχιάζουν με το λιμάρισμα λυπάμαι πολύ, αλλά, σαν το λιμάρισμα τίποτα! Μην ξεχάσεις να λιμάρεις και από την πάνω μεριά, δηλαδή: να περάσεις την λίμα κάθετα στο νύχι σου για να λειάνεις και την πάνω μεριά.

Τι σχήμα θα τους δώσεις it's up to you! Εγώ τα έκανα τετράγωνα επειδή είχα να τα κάνω έτσι κι εγώ δεν ξέρω πόσο καιρό κι επειδή στην συνέχεια θα έκανα γαλλικό. Κάπου είχα διαβάσει πως το πιο κολακευτικό για το νύχι είναι να κάνεις την άκρη όπως ακριβώς είναι η βάση του, δηλαδή σαν η άκρη του νυχιού να καθρεφτίζει την βάση του.



2. Scrub και μούλιασμα 


Απλώνεις το scrub σου στην περιοχή γύρω από το νύχι, εκεί που βρίσκονται τα πετσάκια και η παρανυχίδες. Αυτό θα βοηθήσει τα πετσάκια και τις παρανυχίδες να μαλακώσουν και θα αφαιρούνται πιο εύκολα. Εγώ το απλώνω με μπατονέτα για λόγους υγιεινής.

Έπειτα βάζω το χέρι μου σε ένα μπολ με ζεστό ή χλιαρό νερό και το αφήνω 5-10 λεπτάκια για να μαλακώσουν τα πετσάκια.

Το scrub που χρησιμοποιώ είναι το Nail Cuticle Scrub & Care Pen της KIKO. Μπορείς να το αγοράσεις εδώ. Κρατάει πολύ καιρό και κάνει τέλεια την δουλειά του!



3. In and out


Αυτό το εργαλείο έχει δύο κεφαλές. Με την πρώτη (όπως δείχνει η πρώτη φωτογραφία) σπρώχνεις τα πετσάκια και τις παρανυχίδες στην βάση του νυχιού κι έπειτα με την δεύτερη τα σπρώνεις προς τα έξω. Προσοχή! Επειδή αυτή η κεφαλή είναι σαν κοπιδάκι και είναι αιχμηρή μην την χρησιμοποιήσεις σαν μαχαιράκι και κόψεις κανένα πετσάκι πάνω στο δάχτυλό σου γιατί θα πονέσει. Ας γίνει το πάθημά μου, μάθημά σου...

Θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις το ψαλιδάκι για τα πετσάκια αλλά εγώ το μισώ γιατί κάθε φορά τα κάνω χάλια. Αν εσένα πιάνει το χέρι σου, be my guest. (Τι έχω πάθει με το αγγλικό σήμερα;;)



4. Treatment


Σε αυτό το σημείο περνάς τα νύχια σου με ένα βαμβάκι με λίγο ασετόν για να φύγει η λιπαρότητα και ό,τι υπολείμματα υπάρχουν και περνάς το βερνίκι θεραπείας σου ή την βάση. Εγώ για βάση χρησιμοποιώ την θεραπεία Cure Express Σκληρυντικό Νυχιών by Peggy Sage (την οποία έχω αναφέρει εκατομμύρια φορές γιατί την λατρεύω).



5. Nourish & Moisturize

Το τελευταίο βήμα είναι να βάλεις λαδάκι γύρω από το νύχι και ενυδατική στα χέρια. Το συγκεκριμένο είναι το Nail Cuticle Nourishing Oil της KIKO και οφείλω να σου πω ότι είναι καταπληκτικό. Επειδή έχω την αηδιαστική συνήθεια να τρώω τα πετσάκια μου (Too much information λες;) γύρω από τα νύχια μου πάντα είναι λίγο εμπόλεμη ζώνη. Όταν έβαλα αυτό βοήθησε πολύ στο να επουλωθεί όλο αυτό. Good job KIKO, good job. Μπορείς να το αγοράσεις εδώ.



Έτοιμη!

Ε μην μου πεις ότι ήταν δύσκολο γιατί θα σου στείλω διαδικτυακές σφαλιαρίτσες.

Αν ο φίλος σου δεν είναι κομπλεξικός, μπορείς να του προσφέρεις ένα μανικιούρ για να είναι και τα δικά του χέρια όμορφα!

Φτιάξε τα νυχάκια σου και στείλε μου την φωτογραφία σου ή/και κάνε με tag στο instagram και στο twitter @thehowseproject και στην σελίδα του The howse project στο facebook.


Φιλί,
Αναστασία 


ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου