Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

fluffy scrambled eggs : the secret


Αγαπάς το πρωϊνό; Αγαπάς τα αυγά; Λαχταράς τα scrambled eggs σου να είναι αφράτα και ζουμερά, σαν να στάλθηκαν από τον Παράδεισο; Κάθε φορά που βλέπεις τα scrambled που φτιάχνουν στις σειρές, στο internet, σε μαγαζιά, αναρωτιέσαι ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ τα δικά σου βγαίνουν στεγνά και στεναχωρημένα; Είμαι ο άνθρωπός σου.



Κι εγώ κάποτε αναρωτιόμουν τι κάνω λάθος, ώσπου με βοήθησε το αγαπημένο σε όλους μας Google. Το μυστικό για τα πιο fluffy scrambled eggs είναι ένα. Η υπομονή. Είναι απαραίτητη γιατί το μαγείρεμα θα γίνει σε χαμηλή φωτιά.

Χτυπάς πολύ καλά τα αυγά σου -εγώ βάζω συνήθως δύο ανά άτομο, το ένα παραείναι λίγο- κι έπειτα προσθέτεις λίγο γάλα ή κρέμα γάλακτος και συνεχίζεις το χτύπημα. Βάζεις ελάχιστο βούτυρο -το προτιμώ από το λάδι- σε αντικολλητικό σκεύος, και το αφήνεις να λιώσει και να ζεσταθεί σε χαμηλή φωτιά. Προσθέτεις τα αυγά σου και ανακατεύεις σιγά σιγά. Κάποια στιγμή θα δεις με το ανακάτεμα ότι αρχίζουν και πήζουν εδώ κι εκεί τα αυγά, αυτό σημαίνει ότι όσο ανακατεύεις θα ψήνονται όλο και πιο γρήγορα. Όταν τα αυγά σου θα έχουν αρχίσει να παίρνουν στέρεη μορφή, όπως στην φωτογραφία, θα τα φέρεις μερικές ακόμα βόλτες για να μαζέψουν τα πιο πολλά υγρά και θα σερβίρεις. Πρόσεξε μην τα στεγνώσεις! Πρέπει να κρατήσουν λίγη υγρασία.

Και δοκιμάζεις... Και τρως κι άλλη μπουκιά στην υγειά μου. Θα με θυμηθείς, είναι σίγουρο.


Αν είσαι άτακτη ψυχή, όπως εγώ, συνοδεύεις και με λουκάνικα ή μπέικον και απολαμβάνεις το so close to English breakfast σου. Ή το πας σε άλλο επίπεδο και κάνεις full English breakfast και σε μισώ προκαταβολικά γιατί είμαι λιχούδα. Μ!



Αν δοκιμάσεις το μυστικό μου, στείλε μου φωτογραφία στην σελίδα του blog στο facebook ή κάντε με tag στο instagram ή το twitter!

Να αναμένεις έκπληξη γιατί το blog έκλεισε 1 χρόνο στις 7/11...

Καλό Σαββατοκύριακο! :) Φιλί,
Αναστασία 


ΥΓ: Όλο το φωτογραφικό υλικό είναι δικό μου καθώς και η επεξεργασία του. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου