Τρίτη 2 Ιουνίου 2015

MY ALL TIME FAVOURITE SUN SCREEN


Σας έλειψα;! Εμένα πάντως μου λείψατε πάρα πολύ!!! Έτσι, είπα για το come back να γράψω ένα post για το αγαπημένου μου αντηλιακό προσώπου ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ.
Πέρσι, τέτοια περίπου εποχή, βγήκα στο κυνήγι για να βρω το αντηλιακό προσώπου που θα θέλω να φορέσω όχι μόνο γιατί πρέπει αλλά και γιατί δεν με ενοχλεί.

Η κρέμες που φοράω καθημερινά είναι επιλεγμένες προσεκτικά ώστε να είναι ελαφριές και να μην βαραίνουν την επιδερμίδα μου, να μην έχω, δηλαδή, την αίσθηση ότι βρίσκονται πάνω στο δέρμα μου. (Got me? Σαν να σου υπενθυμίζει όλη την ώρα "είμαι κι εγώ εδώ", και νιώθεις απαίσια σα να έχεις αποκτήσει και δεύτερο δέρμα. Got me got me?)

Αυτό ακριβώς ζητούσα και από το αντηλιακό μου αλλά που τέτοια τύχη! Έπρεπε να είναι άσπρο, παχύρρευστο και να σου αφήνει το πρόσωπο κάτασπρο (έως και γκρι αν έχεις μαυρίσει) και με την πρώτη βουτιά να τρέχει να φύγει από το πρόσωπο σχηματίζοντας άσπρες σταγόνες. Και το χειρότερο; Να μπαίνει στο μάτι. ΑΟΥΤΣ.

Έτσι -επιστρέφοντας στο θέμα μας- μπήκα σε ένα μαγαζί στην Γλυφάδα εν ονόματι Carelab (το οποίο έχει κλείσει αλλά μπορείτε να το βρείτε και στα Hondos Center) και ζήτησα "ένα αντηλιακό που να είναι ελαφρύ, να μην γυαλίζει και να έχει υψηλό δείκτη προστασίας". Δευτερόλεπτα μετά, είχα μπροστά μου το πιο τέλειο αντηλιακό.

Δεν είναι άλλο από το Sun Screen New Velvet Technology από την Frezyderm.




To μαγικό αυτό αντηλιακό βρίσκεται σε αυτό το πλαστικό κυλινδρικό δοχείο. Έχει pump ώστε να βγαίνει με μέτρο η ποσότητα του αντηλιακού αλλά και κλειδώνει για να μην υπάρχουν ατυχήματα στην τσάντα μας.


Είναι σε μορφή τζελ και μόλις απλωθεί στο πρόσωπο εξαφανίζεται αφήνοντάς σου μια ματ όψη. Εγώ το πιέζω μια φορά και μου φτάνει για όλο το πρόσωπο.

Έχει δείκτη προστασίας 50 και βγαίνει και με χρώμα!

Σε αυτό το σημείο να τονίσω ότι, όπως με όλα τα αντηλιακά, και με αυτό πρέπει να περιμένουμε λίγο να απορροφηθεί πριν βουτήξουμε και, φυσικά, να το ανανεώνουμε.

Και το πιο σημαντικό! Να φοράμε αντηλιακό κάθε μα κάθε κάθε κάθε μέρα, όχι μόνο όταν πηγαίνουμε για μπάνιο. Και αν βαφόμαστε, είτε κάτω από το makeup μας είτε το makeup μας να έχει προστασία.

Αυτά από εμένα, σας αφήνω με αυτό το τραγούδι/inspirational speech! "Wear sunscreen" γιατί χανόμαστε παίδες...



Φιλί,
Αναστασία 


ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου