Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015

When witches go riding, and black cats are seen, the moon laughs and whispers, 'tis near Halloween. ~Author Unknown


Hey hey heeey! Δεν ξέρω που στέκεστε στο θέμα Halloween αλλά εγώ είμαι μεγάλη φαν. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής το δωμάτιό μου έχει στοιχεία Halloween όλο τον χρόνο μιας και είμαι τεράστια φαν του The Nightmare Before Christmas οπότε καταλαβαίνετε. 


Στο θέμα μας λοιπόν! Στην χώρα μας δεν γιορτάζεται το Halloween αλλά με την επιρροή του υπόλοιπου δυτικού κόσμου, εισχωρεί και σ' εμάς σιγά σιγά. Σίγουρα θα ακούσετε για κάποιο θεματικό πάρτι το Σάββατο 31 Οκτωβρίου και για να μην πάτε απροετοίμαστες, σας έχω έμπνευση.  




Τα Η&M έχουν διάφορα πανέμορφα αξεσουάρ φέτος σχετικά με το Halloween. Στην αρχή ήθελα να πάρω αυτήν εδώ την στέκα αλλά μετά είδα τα κοκαλάκια της φωτογραφίας και δεν άντεξα, ενέδωσα. Με ένα ωραίο χτένισμα ή και χωρίς θα είναι η τέλεια λεπτομέρεια.




Κάτι στο οποίο δίνω επίσης ιδιαίτερη σημασία σε κάθε εποχή είναι τα νύχια. Τρελαίνομαι να είμαι εντός θέματος! Δυστυχώς δεν βρήκα αυτοκόλλητα για τα νύχια -το οποίο θα έλυνε το πρόβλημα και του χρόνου αλλά και αν δεν πιάνουν τα χέρια σου στο nail art- αλλά σου έχω διάφορα χρώματα τα οποία ταιριάζουν. Μαύρο τους σκότους, γκρι του ζόμπι, πράσινο του Φρανκενστάιν, μωβ της μελανιάς, ασημί έτσι για το γκρι με λίγη glamourιά, ό,τι spooky είναι καλοδεχούμενο. Επίσης, μπορείς να παίξεις με τα χρώματα, να κάνεις επίτηδες μουτζούρες για να τα κάνεις πιο τρομακτικά ή να παίξεις με ματ και γυαλιστερό. Ό,τι και να κάνεις μην ξεχάσεις να μου στείλεις φωτογραφία ή να με κάνεις tag για να αλληλοεμπνευστούμε. 






Αυτή είναι η νέα προσθήκη στα βερνίκια μου και ανυπομονώ να το δοκιμάσω!
  

Εσύ τι λες να ντυθείς; Στείλτε μου φωτογραφίες σας στην σελίδα του blog στο facebook ή κάντε με tag στο instagram ή το twitter!

Be spooky, be you.
Φιλί,
Αναστασία 


ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου