Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

it's a wrap


Τι κάνετε howseprojectίτισσες και howseprojectίτες; Εγώ είμαι πολύ busy και στεναχωρημένη που σας έχω αφήσει αλλά θέλω να επιστρέψω δυναμικά στην μπλογκόσφαιρα! 

Σήμερα σας έχω μια ιδέα, δεν θα το πω συνταγή ακριβώς, θα το πω έμπνευση.
Όπως, ίσως, ξέρετε, όταν μαγειρεύω απλά αφήνω την φαντασία και την δημιουργικότητά μου ανεξέλεγκτες. Αυτό θα πει ότι σπάνια ακολουθώ μια συγκεκριμένη συνταγή. (Αυτό δεν ισχύει στην ζαχαροπλαστική, εννοείται.)

Αυτό που θα φτιάξουμε είναι μια συνταγή ιδανική για μετά την γυμναστική και με ένα twist γίνεται ιδανικό σνακ για την δουλειά, την σχολή, το σχολείο και την εκδρομή.


Η βασίλισσα της συνταγής είναι η κινόα, η οποία είναι ένα από τα ευχάριστα trends που επικρατούν στο φαγητό. Η κινόα περιέχει βασικά αμινοξέα τα οποία την καθιστούν πλήρες είδος διατροφής. Περιέχει, επίσης, Ωμέγα 3 λιπαρά, μαγνήσιο, σίδηρο και είναι πηγή φωσφόρου. Δεν έχει γλουτένη και είναι εύκολη στην χώνεψη.

Πώς μαγειρεύω την κινόα: Στην ουσία την μαγειρεύεις όπως το πλιγούρι. Αφού την ξεπλύνεις πολύ καλά μέσα σε ένα σουρωτήρι τρίβοντας του σπόρους, βάζεις σε μια μικρή κατσαρόλα 2 φλυτζάνια κινόα και 4 φλυτζάνια νερό. Μόλις πάρει βράση χαμηλώνεις την φωτιά και βγάζεις το καπάκι. Βράζεις για ένα τέταρτο με 18 λεπτά και είναι έτοιμη.

Στην συγκεκριμένη συνταγή έβαλα σε ένα τηγανάκι ελάχιστο λάδι και έριξα σπανάκι, φλούδες καρότου, μανιτάρια και την κινόα. Πρόσθεσα τα μπαχαρικά μου και ανακάτεψα για να μαραθούν τα λαχανικά, μιας και δεν μου αρέσουν τραγανά. Σέρβιρα στο πιάτο κι από πάνω στόλισα με ένα τηγανητό αυγό... Απλά σκέψου την πρώτη μπουκιά, καθώς θα τρέχει ο κρόκος και θα λούζει την κινόα... Υ-πέ-ρο-χο.


To twist της συνταγής είναι πολύ απλό, ό,τι περισσέψει το βάζεις σε τορτίγια, τυλίγεις και απολαμβάνεις ή το βάζεις στο ψυγείο και έχεις έτοιμο το δυναμωτικό σου σνακ για την επόμενη μέρα.



Και μην ξεχνάς!:


Αν φτιάξεις κι εσύ αυτή την συνταγή, μην ξεχάσεις να μου στείλεις την φωτογραφία σου ή να με κάνεις tag στο facebook, το instagram και το twitter.

Εσένα ποιο είναι το αγαπημένο σου σνακ; Στείλε μου την ιδέα σου για να την δοκιμάσω!

Φιλί,
Αναστασία 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου