Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

let's avocuddle


Δεν θα κάτσω να σου απαριθμήσω τα ευεργετικά συστατικά που περιέχονται στο αβοκάντο και το μέλι, είναι γνωστά και άπειρα. Basically το αβοκάντο είναι ό,τι καλύτερο μπορεί να συμβεί στην διατροφή σου αλλά και στην beauty ρουτίνα σου.
Δεν βοηθά μόνο το μέσα μας (τον οργανισμό και την ψυχή μας δηλαδή) αλλά και το έξω μας.

Πριν πολύ καιρό, χαζεύοντας στο site της Natura Siberica και ψάχνοντας για μια μάσκα που θα θρέψει τα μακριά μαλλάκια μου, έπεσα πάνω σε αυτό εδώ το διαμάντι, την Honey Avocado Hair Mask Express Repair από Organic Shop. Από περιέργεια το πήρα, ήταν και super duper οικονομικό, οπότε δεν είχα να χάσω κάτι. Ε, ξέρετε τι; Πάλι καλά που το πήρα, ν' αγιάσει το χέρι μου. (Btw τόσα χρόνια νόμιζα ότι ήταν "να γειάσει το χέρι μου, όπως λέμε γείτσες, υγεία, κατάλαβες;) 

Μετά το λούσιμο, ή μετά την μαλακτική γιατί κάποιες φορές βάζω λίγη και την ξεπλένω αμέσως ίσα ίσα για να ξεμπλέξω τα μαλλιά μου, απλώνω μια μικρή χούφτα (νομίζω δεν έχω ξαναγράψει αυτή την λέξη) από το προϊόν από την ρίζα ως τις άκρες ή μόνο στις άκρες των μαλλιών μου, το αφήνω όσο πλένομαι και το ξεπλένω στο τέλος. Σε αυτό το σημείο θέλω να τονίσω κάτι. Όταν λέω στις άκρες των μαλλιών μου, δεν εννοώ στα τελευταία τους εκατοστά. Οι άκρες των δικών μου μαλλιών πχ είναι μεγαλύτερες από μιας κοπέλας που έχει καρέ. Έτσι, το απλώνω στις άκρες από το σημείο του αυχένα και μετά. Επομένως, θα χρειαστώ περισσότερο προϊόν.

Θα νιώσεις ότι τα μαλλιά σου πιο ενυδατωμένα και μαλακά με το που ξεπλύνεις το προϊόν. Σαν να τους έχεις δώσει ένα ποτήρι νερό! Μην φοβηθείτε να εφαρμόσετε την μάσκα από την ρίζα, την χρειαζόμαστε την ενυδάτωση κατά μήκος της τρίχας αλλά και στην επιδερμίδα του κεφαλιού. Να θυμηθείς όμως να βάλεις λαδάκι για να τα προστατεύσεις από την υψηλή θερμοκρασία όταν θα τα στεγνώσεις με το πιστολάκι.





Εσύ χρησιμοποιείς κάποια μάσκα μαλλιών; Γράψ'την στα σχόλια για να την δοκιμάσουμε!

Μην ξεχάσεις να κάνεις like στην σελίδα του The howse project στο facebook και follow στο instagram @thehowseproject για να μεγαλώσουμε την παρέα μας

φιλί, 
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

ΥΓ2: Όλο το φωτογραφικό υλικό είναι δικό μου καθώς και η επεξεργασία του. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου