Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017

brunching @ Estrella


Το εν λόγω μαγαζί αποτελεί trend και, αν με ρωτάς, με το δίκιο του. Πρωτοάνοιξε στην Θεσσαλονίκη και κάθε Θεσσαλονικιός θα σου πει "άντε ρε μου μάθατε το μπουγατσάν, όταν τρώγαμε εμείς..." και άλλα τέτοια.
Δεν κάνει κρατήσεις, είναι πάντα γεμάτο, αξίζει να περιμένεις αλλά εγώ για κάποιον μαγικό λόγο δεν έχει χρειαστεί να περιμένω καμία από τις φορές που έχω πάει.

Το φαγητό του είναι πολύ νόστιμο, πολύ οικονομικό και αγγίζει την λεπτή γραμμή μεταξύ πρωτότυπου και κλασσικού brunch. Το συνιστώ! Να πας αύριο κιόλας. Μέχρι στιγμής έχω πάει τρεις φορές και τις δύο πρώτες πήρα το ίδιο πιάτο, το πιάτο της πάνω φωτογραφίας. Scrambled eggs με σε κρουασάν βουτύρου με καπνιστό σολωμό, πράσινη σαλάτα και την δική τους φούξια μαγιονέζα. ΚΟΛΑΣΗ. Σήμερα, η τρίτη φορά που επισκέπτομαι το Estrella, πήρα το ψωμάκι με αυγά, χοιρομέρι και λάδι τρούφας, συνοδευόμενο από πράσινη σαλάτα και την μαγιονέζα τους. Υπέροχο. Φωτογραφία αυτού του πιάτου θα δεις στο instagram μου.

Έτοιμοι να σας τρέξουν τα σάλια; Scroll down...





Αυγά μάτια σε ψωμί του τοστ με μανιτάρια και πράσινη σαλάτα.

Αυγά με λάδι τρούφας σε ψωμάκι, κρέμα φέτας και πράσινη σαλάτα

Ομελέτα με λιαστή ντομάτα σε ψωμί του τοστ, κρέμα φέτας και πράσινη σαλάτα

Η εξεταστική τελείωσε στις 14 Φλεβάρη και δεν ξέρετε πόσο χαίρομαι γι'αυτό! Να περιμένετε πολλά άρθρα :)

Μην ξεχάσεις να κάνεις like στην σελίδα του The howse project στο facebook και follow στο instagram @thehowseproject

φιλί, 
Αναστασία 



ΥΓ: Το παρόν άρθρο δεν αποτελεί συνεργασία. :)

ΥΓ2: Όλο το φωτογραφικό υλικό είναι δικό μου καθώς και η επεξεργασία του. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου