Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

Beauty Favourites of 2014



Το 2014 έφυγε αλλά μου άφησε πολλά αγαπημένα προϊόντα ομορφιάς... Θέλεις να μάθεις ποια είναι και την γνώμη μου γι'αυτά; Συνέχισε παρακάτω!



Gel Καθαρισμού IDEAL FRESH by L'OREAL 
Μυρίζει υπέροχα, δεν αφυδατώνει το δέρμα και καθαρίζει την επιδερμίδα σε βάθος! Επίσης, το συγκεκριμένο gel καθαρισμού δεν περιέχει σαπούνι. Η απουσία του σαπουνιού το κάνει πιο φιλικό προς τις ευαίσθητες επιδερμίδες καθώς και τις επιδερμίδες που τείνουν να έχουν αλλεργίες γιατί είναι λιγότερο "εχθρικό" και ξηρό απέναντι τους.


Aloe Protective Restoring Mask by The Body Shop
ΥΠΕΡΟΧΗ μάσκα ενυδάτωσης. Απλά καταπληκτική. Ελαφριά, δεν αφήνει λιπαρότητα στο δέρμα και την ενυδατώνει σε βάθος. Απαραίτητη για τον χειμώνα γιατί το κρύο, αν παρατήρησες, ξηραίνει την επιδερμίδα μας.
Επειδή πίνω ελάχιστο νερό, βοηθάω το κρύο να κάνει καταστροφές στο πρόσωπό μου και αυτή η μάσκα με έσωσε. Η συχνότητα που θα κάνεις μία μάσκα εξαρτάται από τις ανάγκες του προσώπου σου. Υπό άλλες συνθήκες θα έκανα 1-2 φορές την εβδομάδα, τώρα την έκανα κάθε βράδυ μέχρι να έρθει και πάλι σε ισορροπία η επιδερμίδα του προσώπου μου. Την απλώνεις σε καθαρό πρόσωπο και την αφήνεις για όσο θες. Δεν απορροφάται ιδιαίτερα οπότε καλό θα ήταν να μην κοιμηθείς με την μάσκα.
Tip: Πέρα από το κομμάτι της υγείας της επιδερμίδα μας, πάσχει και το αισθητικό γιατί όταν βαφόμαστε τα σημεία που πάσχουν από ξηρότητα αναδεικνύονται και φαίνεται σαν να έχεις ξεφλουδίσει. Been there, done that.


Seaweed Ionic Clay Mask by The Body Shop
WOW. Μπράβο στον άργιλο, μπράβο στο The Body Shop. Απλά μπράβο. Αφήνει την επιδερμίδα τόσο καθαρή και λεία και τέλεια! Επειδή το πρόσωπό μου πέρασε περίεργα με σπυράκια και ιστορίες, την άπλωνα σε όλο το πρόσωπο (ΠΡΟΣΟΧΗ. όχι κοντά στα μάτια, γύρω από αυτά). Αυτό που μπορείς να κάνεις, είναι να την απλώνεις στα σημεία που η επιδερμίδα σου είναι πιο λιπαρή, συνήθως αυτά είναι το μέτωπο, η μύτη και το πηγούνι. Αλλά ξέρεις, κάθε επιδερμίδα είναι διαφορετική οπότε φέρ'το στα μέτρα σου.


Tender Care Προϊόν περιποίησης επιδερμίδας από την Oriflame
Εύχομαι η oriflame να μην σταματήσει ΠΟΤΕ αυτό το προϊόν, κι αν πρόκειται να το κάνει να με ενημερώσει για να προμηθευτώ αρκετά για μια ζωή. Απλά θαυματουργό για κάθε ασυνέχεια του δέρματος. Προσωπικά το χρησιμοποιώ για τα χείλη μου. Άλλο ένα προϊόν που με έσωσε (και με σώζει εδώ και χρόνια) από το κρύο και τ'αγιάζι που βλάπτει το δέρμα μου. Καταπληκτικό και διαρκεί ΜΗΝΕΣ.


Τονωτική Λοσιόν IDEAL FRESH by L'OREAL
Πολύ καλό toner, βάζω λίγες σταγόνες σε ένα δισκίο βαμβακιού (cotton pads), περνάω το προϊόν από όλο το πρόσωπο και το λαιμό μου πρώτα με τη μία όψη του δισκίου κι έπειτα με την δεύτερη. Στην δεύτερη φορά βλέπεις ότι η επιδερμίδα σου έχει καθαρίσει δραματικά. ΠΟΛΥ καλό, διώχνει την λιπαρότητα, καθαρίζει τους πόρους κι έτσι διώχνει τα σπυράκια.


Purifying mask by KIKO
Μου αρέσει πολύ αυτή η μάσκα, αφήνει μια λεία επιδερμίδα σαν να έχεις βάλει μόλις make up και πούδρα! Συνήθως, αν κάνω 1-2-3 μάσκες, θα είναι η τελευταία κατά σειρά για να αφήσει αυτό το λείο αποτέλεσμα.


Energy mask by KIKO
Αυτή η κατάμαυρη μάσκα αναζωογονεί σε βάθος την επιδερμίδα (ακούμε σαν διαφήμιση OHMYDEARGOD) και σου δίνει λίγο την αίσθηση της ξεκούρασης. Μετά από μερικές μέρες καθημερινής δουλειάς και πρωϊνού ξυπνήματος, όλο αυτό φαινόταν στο πρόσωπό μου κι έτσι έκανα την μασκούλα μου για να με ξεκουράσει. Πολύ καλή!


Τα έχουμε ξαναπεί γι'αυτό το κολλύριο, ξεκουράζει, ανοίγει και λευκαίνει το μάτι στην στιγμή. Το χρησιμοποιώ κάθε φορά πριν αρχίσω να βάφομαι αλλά και σε περιόδους διαβάσματος.


syoss PROFESSIONAL PERFORMANCE
Αυτά τα τρία προϊόντα ανέστησαν τα κουρασμένα μου μαλλιά. Πραγματικά. Τα μαλλιά μου κουβαλούσαν την γνωστή κούραση και την ταλαιπωρία του καλοκαιριού και το προηγούμενο σαμπουάν μου δεν βοηθούσε πολύ. Δεν ήθελα να κουρευτώ κιόλας για να βοηθήσω κι εγώ λίγο την κατάσταση οπότε, ξέρεις, η λύση μου ήταν να αλλάξω σαμπουάν. Και πέτυχε! Δεν ξέρω αν κάποια στιγμή θα το συνηθίσουν τα μαλλιά μου αλλά μέχρι τότε, ΜΟΝΟ SYOSS.
Tip: Αν κάποια στιγμή τα μαλλιά σου αρχίσουν από ανάλαφρα, λαμπερά και όμορφα, να γίνονται βαριά, θαμπά και άσχημα χωρίς να έχεις αλλάξει τίποτα στις συνήθειές σου... ήρθε ο καιρός να πλύνεις την βούρτσα και την χτένα σου missy! Μιλάω εκ πείρας. Βαρετή διαδικασία αλλά στην τελική παίρνει 2 λεπτά και έχεις εγγυημένα όμορφα μαλλιά.


Hairbrush with bamboo pins & Detangling Comp by The Body Shop
Από τότε που τις απέκτησα, τα μαλλιά μου ηλεκτρίζονται πολύ λιγότερο και είμαι ποοολύ χαρούμενη. Πολύ καλή ποιότητα, τα "δοντάκια" πολύ ανθεκτικά και παραμένουν στην θέση τους.


Argan Oil by KAYPRO
Όσο το βλέπω στεναχωριέμαι γιατί μου τελείωσε και πήρα άλλο... :( Καταπληκτικό, διαρκεί σίγουρα έναν χρόνο και μυρίζει ΥΠΕΡΟΧΑ. Το αγόρασα από έκθεση αλλά μπορείτε να το βρείτε σε καταστήματα με είδη κομμωτικής. Go for it.


Johnson's baby oil
Το baby oil είναι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ λόγος που το σώμα μου δεν έχει δείξει κανένα σημείο αφυδάτωσης, καθώς όπως είπαμε δεν πίνω νερό. Η χρήση του είναι απλούστατη: αφού τελειώσεις το ντους ή το μπάνιο σου και πριν σκουπιστείς, απλώνεις μερικές σταγόνες σε όλο σου το σώμα. Μετά τυλίγεσαι με το μπουρνούζι σου και δεν σκουπίζεσαι για να μην φύγει το λάδι. Αυτό απορροφάται και κλειδώνει την υγρασία της επιδερμίδας σου, κρατώντας την ενυδατωμένη κι απαλή. Κάτι ήξεραν oi μαμάδες μας τότε! Αν βαριέσαι τις κρέμες και καταλήγεις να έχεις δέρμα που μοιάζει με απότιστο χωράφι, δοκίμασέ το και θα με θυμηθείς. Και αυτό, διαρκεί μήνες.


Cure Express Σκληρυντικό Νυχιών by Peggy Sage
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Δεν μπορώ να πω ότι είχα ποτέ λεπτά και μαλακά νύχια, αλλά μπορώ να πω ότι συνήθιζαν να ξεφλουδίζουν αρκετά και να κόβονται μόνα τους όταν τα είχα μακριά. Επίσης, κιτρίνιζαν με το παραμικρό, κι ας είχα να τα βάψω μήνες, αν τα έβαφα για μια εβδομάδα θα κιτρίνιζαν.
Απ'όταν άρχισα να το χρησιμοποιώ, τα νύχια μου ξεφλουδίζουν και κόβονται ΠΟΛΥ λιγότερο και δεν έχουν κιτρινίσει ποτέ ξανά. Ο σωστός τρόπος χρήσης αυτής της θεραπείας είναι να απλώσεις μία στρώση την πρώτη μέρα, μία δεύτερη στρώση από πάνω την επόμενη και την τρίτη να τα ξεβάψεις και να συνεχίσεις την διαδικασία.
Αυτό που κάνω εγώ είναι να απλώνω μία στρώση και μετά να βάφω τα νύχια μου. Το χρησιμοποιώ δηλαδή σαν βάση αλλά ταυτόχρονα προστατεύω τα νύχια μου.
Το συγκεκριμένο το πήρα από έκθεση αλλά υπάρχουν καταστήματα Peggy Sage σε αρκετές περιοχές, βρες αυτό που σε βολεύει εδώ. Επίσης, έχει προϊόντα Peggy Sage και στο The Mall Athens.


123 Perfect CC Cream by Bourjois
Δεν έχει την κάλυψη του Foundation αλλά καλύπτει τόσο όσο να φαίνεται ότι είσαι κι εσύ άνθρωπος. Το αποτέλεσμά του είναι αυτό το μπεζ, αλλά σαν σύσταση περιέχει τρία χρώματα: κόκκινο για να φαίνεσαι ξεκούραστη, πράσινο για να καλύπτει τις κοκκινίλες σου και μαύρο για να καλύπτει τα μαύρα σημεία. Πολύ βολική, με ομοιόμορφο αποτέλεσμα στην επιδερμίδα. Δεν έχει την διάρκεια που θα είχε ένα foundation, δεν είναι άλλωστε αυτή η δουλειά του. Στα συν να έχεις υπόψη σου ότι είναι ενυδατικό και έχει δείκτη προστασίας 15.
Είναι μια πολύ εύκολη και γρήγορη λύση για τις μέρες που απλά δεν είσαι σε mood να κάτσεις και να βαφτείς κανονικά αλλά δεν νιώθεις και πολύ άνετα με τις ατέλειές σου λόγω ξενυχτιού ή τέλος πάντων θέλεις να προσέξεις λίγο παραπάνω. Εγώ το απλώνω με ένα σφουγγαράκι και από πάνω το σταθεροποιώ με την πούδρα μου.


Barry M make-up brushes
Μεγάλη αγάπη είναι αυτή η αγορά! Είναι απαλές στην επιδερμίδα και κάνουν πολύ σωστά την δουλειά τους. Αυτές οι δύο είναι που χρησιμοποιώ συυυνέχεια για την πούδρα και το contour και είναι οι αγαπημένες μου. Βέβαια, όταν γεμίσει ο κουμπαράς θα κινηθώ και σε κάτι πιο επαγγελματικό.
Και, ναι, θέλουν πλύσιμο. Μαλώστε με ελεύθερα!


Ρουζ Cherry My Cheeks Very Me in Pretty Pink by Oriflame
Αγαπημένο την χρονιά που πέρασε, η απόχρωση μου άρεσε για όλες τις εποχές και διαρκεί πολύ πάνω στα μάγουλα.


double touch LIPSTICK by KIKO
Μην σε ξεγελάει η εμφάνιση, δεν είναι lipgloss, είναι κραγιόν και είναι ό,τι καλύτερο έχεις βάλει ποτέ στην ζωή σου. Κρατάει απελπιστικά πολύ και μπορείς να το βάλεις είτε ματ είτε gloss απλώνοντας το διαφανές gloss. Δοκίμασα μία απόχρωση, το λάτρεψα και μετά βλέπεις στην φωτογραφία τι έγινε. Δεεεεν μπορείς να καταλάβεις την αγάπη μου. Ή, μάλλον, αν διαβάζεις το blog την ξέρεις. Οι φίλες μου με δουλεύουν γι'αυτό το κραγιόν αλλά είναι μέχρι να αποκτήσουν κι αυτές το δικό τους. I AM IN LOVE.
Δυστυχώς δεν έχουν έρθει ακόμη στην Ελλάδα αλλά μπορείς να παραγγείλεις online.


All-in Marker And Kajal by KIKO
Το τέλειο eyeliner. Eίναι μισό eyeliner και μισό kajal. Απίστευτη σταθερότητα, απίστευτο αποτέλεσμα, απίστευτη διάρκεια. Δεν έχω λόγια. Το μοναδικό αρνητικό του είναι ότι το καπάκι του kajal δεν κούμπωνε καλά με αποτέλεσμα να το χάσω, αλλά μπορεί να φταίει το συγκεκριμένο και να μην το παθαίνουν και τα άλλα.


MAC Cosmetics
Ένα δώρο που πήρα στον εαυτό μου μες τις γιορτές και... δεν θα μπορούσα να με ευγνωμονώ πιο πολύ. Το αποτέλεσμα που έχουν και η διάρκειά τους είναι ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΗ. Επίσης, ζήλεψε λίγο, πέτυχα μέρα που είχαν 25% έκτπωση, χεχε. Γενικά είναι ακριβά προϊόντα αλλά αξίζουν μέχρι και το τελευταίο cent. Βέβαια, αν βάφεσαι καθημερινά ίσως σου διαρκεί λιγότερο απ'ότι στην δική μου περίπτωση αλλά και πάλι αξίζουν τα λεφτά τους. ΜΠΡΑΒΟ MAC!



Σφουγγαράκι μακιγιάζ by Sephora
Κάτι απλό αλλά μου έχει λύσει τα χέρια! Με αυτό απλώνω και την Bourjois CC μου αλλά και το Mac Foundation.


Νερό Ντεμακιγιάζ Micellaire by Garnier
Απίστευτο προϊόν ντεμακιγιάζ. Ρίχνεις μερικές σταγόνες σε ένα cotton pad, το βάζεις πάνω στο μάτι σου, περιμένεις λίγο και το βγάζεις. Όταν δεις το βαμβάκι καταλαβαίνεις τι εννοεί όταν λέει "μαγνητίζει το μακιγιάζ", είναι σαν να βλέπεις το μακιγιάζ σου να ξεκολλάει πάνω στο βαμβάκι. Με απαλές κινήσεις προς τα έξω, χωρίς να "τσαλακώνεις" το δέρμα σου, απομακρύνεις και το υπόλοιπο μακιγιάζ. Για το πρόσωπο θέλει λίγη παραπάνω ώρα αλλά για τα μάτια είναι εκπληκτικό. Και στο λέω εγώ που για να βρω το τέλειο ντεμακιγιάζ είδα κι έπαθα, κυρίως έπαθα.
Tip: Στα Sephora είναι φθηνότερο από τον ΑΒ Βασιλόπουλο.


Very me Fat Lash Mascara by Oriflame
Η καλύτερη μάσκαρα ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. Παραμένει στις βλεφαρίδες σου ώρες ατέλειωτες και τις κρατάει στο ύψος τους χωρίς να υπάρχει η παραμικρή πτώση κατά την διάρκεια της μέρας ή της νύχτας. Απλά απίστευτη.
Όταν, για κακή μου τύχη, τελείωσε, είπα να δοκιμάσω κάποια άλλη εταιρεία. Η μάσκαρα the Rocket Volume Express της Maybelline έτρεξε από κάτω μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Η high impact waterproof mascara της Clinique ήταν λες και εξαφανιζόταν μετά από κάποιο διάστημα και όταν ξεβαφόμουν, έφευγε -πώς να το εξηγήσω;- κομπάκι, κομπάκι! Γέμιζε το βαμβάκι με τελείτσες από μάσκαρα. Χάλια, χάλια, χάλια.
Πίσω στην very me fat lash λοιπόν. Το μόνο κακό είναι ότι η Oriflame αποσύρει κάποια προϊόντα της ανά διαστήματα. Ελπίζω να καταλάβουν τι θεόσταλτη μάσκαρα έχουν φτιάξει και να μην την αποσύρουν ΠΟΤΕ.


Eyebrow Designer Gel Mascara By KIKO
Δεν ξέρω αν είναι το συγκεκριμένο προϊόν αγαπημένο μου ή η ιδέα αυτού του προϊόντος. Δηλαδή, δεν έχω χρησιμοποιήσει το αντίστοιχο προϊόν κάποιας άλλης εταιρείας για να έχω μέτρο σύγκρισης αλλά το συγκεκριμένο κάνει μια χαρά την δουλειά του. Το αγαπημένο εδώ είναι ότι υπάρχει προϊόν που μου δίνει την δυνατότητα να έχω σταθερά φρύδια, μιας και τα δικά μου είναι λίγο επαναστάτες και χωρίς αυτό το προϊόν πάνε όπου τους καπνίσει.


Βουρτσάκι για φρύδια και βλεφαρίδες.
Και εδώ, η ιδέα αυτή είναι αγαπημένη μου, το ότι μπορώ να χτενίσω τόσο ωραία και φυσικά τα φρύδια και τις βλεφαρίδες μου. Το συγκεκριμένο είναι από την Oriflame.



Αυτά είναι τα κυριότερα από τα αγαπημένα προϊόντα ομορφιάς για το 2014, σίιιγουρα κάτι ξέχασα αλλά μπορώ να το βάλω σε κάποιο μηνιαίο favourites post!

Εσύ ποιο προϊόν ομορφιάς αγάπησες περισσότερο το 2014; Πρότεινέ μου το αγαπημένο σου ;)

Σας φιλώ και σας περιμένω στα social media! Ψάξτε με στο instagram, το twitter και το pintrest ως @thehowseproject και κάντε like στην σελίδα του The howse project στο facebook.

Φιλί,
Αναστασία 


ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου