Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

❅ Happy New Year 2015 ❅


Καλή χρονιά να έχουμε! Όχι, όχι. Όχι απλά καλή! Θέλω η χρονιά που έρχεται να είναι γεμάτη από υγεία, χαμόγελα, καλή διάθεση, ταξίδια, έρωτα, μαγεία, φαγητό, ομορφιά, posts, αγκαλιές, δουλειά, διάβασμα και γενικά ό,τι πραγματικά έχουμε ανάγκη ή απλά το θέλουμε.


Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος θα θέσω κάποιους στόχους τους οποίους θέλω να φτάσω μέσα στο έτος αλλά και κάποια όνειρα που θέλω να κάνω πραγματικότητα. Επειδή τίποτα δεν έρχεται να σε βρει από μόνο του, το κυνήγι το θεωρώ απαραίτητο. Γι'αυτό, θα συνεχίσω να κάνω αυτό που έκανα από τον περασμένο Σεπτέμβρη. Στο τετράδιο-ημερολόγιο-ατζέντα-ό,τι που έχω, γράφω στην αρχή του κάθε μήνα τους στόχους μου. Κάθε μήνα θέτω 3-4 καμιά φορά και παραπάνω στόχους. Έτσι, τους βλέπω πιο συχνά και τους θυμάμαι. Δεν τους πετυχαίνω πάντα όλους, πολλές φορές επαναλαμβάνονται σε κάθε μήνα αλλά ξέρεις κάτι; Κάποια στιγμή θα φύγουν απ'την λίστα.

Το καινούργιο βήμα που θα κάνω για να μου δίνει κίνητρο, θα είναι να φτιάξω όμορφες εικόνες με τις λέξεις ή τις φράσεις που θα με εμπνεύσουν να πραγματοποιήσω τους στόχους μου. Θα τις τοποθετήσω κάπου στο δωμάτιό μου και θα τα βλέπω συνεχώς για να μου θυμίζουν τι θέλω και ότι πρέπει να προσπαθήσω.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ για κάθε συναίσθημα, κάθε χαμόγελο, κάθε δάκρυ, κάθε χαρά, κάθε λύπη, κάθε πιάτο με φαγητό, κάθε αγκαλιά, κάθε καλή κουβέντα, κάθε κακή κουβέντα, κάθε συζήτηση, κάθε τσακωμό, κάθε γιατρειά, κάθε ασθένεια, κάθε τι που συνέβη την χρονιά που πέρασε και με έκανε αυτή που είμαι σήμερα...

Πείτε ευχαριστώ, μια καλή κουβέντα και θέστε στόχους και όνειρα για το κανούργιο έτος! Κάντε την κάθε μέρα σας άξια να τοποθετηθεί στο όμορφο παρελθόν σας. Ας είμαστε δραστήρια και ας αντλούμε ενέργεια από μέσα μας πρώτα.

Εύχομαι σε όλους τα καλύτερα, σας ευχαριστώ που είστε εδώ στο blog και με συγκινεί και με κάνει να ντρέπομαι το γεγονός ότι με διαβάζετε :)

Μια μαγική χρονιά, γεμάτη υγεία, ενέργεια και αγάπη...



Σας φιλώ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου