Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

The gift guide worked! What I got them for Christmas.

ΛΑΤΡΕΥΩ να κάνω δώρα. Εννοείται ότι λατρεύω να λαμβάνω δώρα αλλά και η ιδέα να βρω το κατάλληλο δώρο για κάποιον... it's a CHALLENGE ACCEPTED kinda thing.

Αν διάβαζες το blog κατά την διάρκεια των γιορτών (αν είσαι νέο μέλος, καλώς όρισες στην παρέα μας!), θα είδες το post με τον οδηγό για να διευκολύνω όλους εμάς που αφήνουμε τα δώρα τελευταία στιγμή. (Αν όχι, πάτα εδώ.) Ακολούθησα με ακρίβεια και συνέπεια όλα τα βήματα του οδηγού και μοίρασα χαμόγελα.  *woop woop*

Είπα λοιπόν να σας τα δείξω...

Γιατί ο μπαμπάς μου πάντα γκρινιάζει ότι δεν έχει μια ωραία δική του κούπα και όλες οι ωραίες είναι δικές μου.

Επειδή ο μπαμπάς κρύβει μέσα του τον original χίπη του '60 και του αρέσουν τα κόμικς.

Επειδή η μαμά ήθελε αυτό το βιβλίο.
Συμβολικό, για να ξεβάφεται σωστά η μαμά μου :)
Επειδή ήξερα ότι θα αρέσει στον αδερφό μου (τον μεσαίο αδερφό της οικογένειας).

Επειδή ήξερα ότι θα αρέσει στον αδερφό μου (τον μεσαίο αδερφό της οικογένειας), και όντως του άρεσε γιατί το έχει διαβάσει. Πάντα κάρτα αλλαγής παιδιά, ποτέ δεν ξέρεις!
Γιατί είναι ΤΟ βιβλίο. Το πήρα στον μεγάλο μου αδερφό και την νύφη μου.

Χουχουλιάρικη ρόμπα για την νύφη μου. Ξέρω ότι θα τρελαθεί.
Για τον μεγάλο μου αδερφό, κούπα με τον χάρτη του κόσμου που αλλάζει χρώμα ανάλογα με την θερμοκρασία του περιεχομένου της. 

Η κολλητή μου Λητώ γκρινιάζει εδώ και χρόνια για μια χουχουλιάρικη τέτοια κουβέρτα και ήρθε η στιγμή που την απέκτησε.


"Επιτέλους έχω τα δικά μου μανό με γκλίτερ!!!"

Επειδή η κολλητή μου η Ναταλία ήθελε τέτοιες γυάλινες κούπες.


Και τα χαμόγελα που δημιούργησα με έκαναν πολύ πολύ χαρούμενη! Υπήρχαν και άλλοι παραλήπτες των οποίων τα δώρα δεν έχουν "φτάσει" ακόμα στα χέρια τους ή που δεν υπήρχε ντοκουμέντο αλλά σου υπογράφω, τρελάθηκαν/θα τρελαθούν.

Την φετινή χρονιά χάρηκα πολύ τα δώρα που έκανα γιατί είχα μόλις πληρωθεί και, καταλαβαίνεις...  Επίσης, δεν είχα χρόνο να φτιάξω κάτι με τα χεράκια μου οπότε ήρθε κι έδεσε. Γενικά, όμως, είμαι υπέρ της αποταμίευσης γιατί πιστεύω ότι όταν περιμένεις τελευταία στιγμή να βρέξει χρήματα, συνήθως δεν γίνεται. Εμένα, τουλάχιστον, δεν μου έχει συμβεί ακόμα. Και εννοείται πως πάντα κινείσαι ανάλογα με το budget σου.

Αν θες να διαβάσεις το post στο οποίο αναφέρομαι, τρέξε εδώ.


Φιλί,
Αναστασία 


ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου