Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Dirty Popeye Pasta


Ένα βράδυ από αυτά τα ύπουλα και πεινασμένα, μου μύρισε μακαρονάδα. Ήθελα κάτι γρήγορο αλλά και νόστιμο και να ιταλίζει λίγο. Κοίταξα τα ντουλάπια και το ψυγείο και μου ήρθε η έμπνευση. Δεν είναι τίποτα σπουδαίο! Είναι απλά το πάντρεμα μερικών υλικών και το αποτέλεσμα πεντανόστιμο.





Θα χρειαστείς:
-μακαρόνια της επιλογής σου
-σπανάκι (είτε φρέσκο είτε κατεψυγμένο)
-σκόρδο
-φρέσκο βούτυρο

Σημαντικό: Τις ποσότητες τις αφήνω πάνω σου. Εγώ προσωπικά το 95 τοις εκατό της μαγειρικής μου είναι με το μάτι οπότε έχω συνηθίσει.




Βάζεις να βράσουν τα μακαρόνια σου με αλατάκι. Ο Πετρετζίκης λέει ότι δεν χρειάζεται να τα πιέζεις να μπουν στην κατσαρόλα, σιγά σιγά μαλακώνουν και μπαίνουν μόνα τους. Και η Αναστασία λέει να μην σπας τα μακριά μακαρόνια γιατί θα την στεναχωρήσεις.



Σε ένα τηγανάκι βάζεις το σπανάκι σου και το φέρνεις βόλτες ώσπου να ξεπαγώσει (αν το έβγαλες τελευταία στιγμή και όχι από πιο νωρίς, όπως εγώ) και να μαλακώσει.



Προσθέτεις το σκόρδο και το φρέσκο βούτυρο και τα φέρνεις βόλτες στο τηγάνι να ανακατευτούν τα αρώματα. Προσθέτεις αλάτι και πιπέρι



Τσιμπάς τα μακαρόνια σου όπως είναι από την κατσαρόλα και τα ρίχνεις στο τηγάνι. Σε αυτό το σημείο βλέπεις αν κολλάνε τα μακαρόνια, αν ναι, σηκώνει να προσθέσεις λίγο παραπάνω βούτυρο.




Σερβίρεις και απολαμβάνεις!


Καλή σου όρεξη! Αν το φτιάξεις κι εσύ, στείλε μου την φωτογραφία σου στην σελίδα του The howse project στο facebook ή κάνε με tag στο instagram ή το twitter.

Φιλί,
Αναστασία 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου