Κυριακή 12 Απριλίου 2015

Face of the nameday #fotd


Σήμερα είχα την γιορτή μου, Αναστασία γαρ, κι έτσι είπα να βάλω τα όμορφα (και πολύ απλά) ρούχα μου, να βαφτώ και να καταπιέσω την ταλαντούχα ξαδέρφη μου να με βγάλει μερικές φωτογραφίες. 


Η σαλοπέτα που φοράω είναι περσινή Pull and bear και νομίζω θα την καθιερώσω για μέρες σαν την σημερινή που έχουν πολύ και ανεξέλεγκτο φαγητό... Καταπληκτική εφεύρεση! Γενικά, το στυλ μου... βασικά δεν έχω στυλ. Φοράω ό,τι μου αρέσει. Το t-shirt και η ζακέτα είναι φετινά H&M και τα παπούτσια είναι σταράκια (obv!). Η κάλτσες δεν θυμάμαι!


Κλασσικά το μακιγιάζ μου πολύ απλό, για την βάση έβαλα την λατρεμένη 1 2 3 Perfect CC Cream της Bourjois, χρώμα και βάθος με το MAC Powder Blush, για ρουζ το Very me Cherry my cheeks της Oriflame και για ματ όψη στην περιοχή ταφ την MAC Studio Careblend / Pressed Powder.

Στα μάτια έβαλα την Crayon Jumbo 12H Waterproof στην απόχρωση 05 Beige, ζωγράφισα λίγο με το μολύβι και μετά το άπλωσα με το δάχτυλο, πολύ εύκολη εφαρμογή αλλά οι 12 ώρες που υπόσχεται είναι υπερβολή.

Για τις βλεφαρίδες χρησιμοποίησα ένα ψαλίδι άγνωστης μάρκας για να γυρίσω τις βλεφαρίδες μου και την The Rocket Volum' Express Mascara της Maybelline. Για τα φρύδια τα χτένισα με το πινέλο φρυδιών της Oriflame, τα έστρωσα με ένα βουρτσάκι που μου χάρισε η καταπληκτική αισθητικός μου (θα σου πω για το ταλέντο της άλλη φορά), έριξα ελάχιστο χρώμα στην αρχή του φρυδιού μου με το KIKO Eyebrow Expert Styling Kit στην απόχρωση 02 και τα σταθεροποίησα με το Eyebrow Designer της KIKO.





Στα χείλη μου είναι το mandarin lip butter του Korres στην απόχρωση colorless γιατί τα χείλη μου έχουν σκάσει λίγο με την καταραμένη άνοιξη και το κραγιόν μου είναι ο νέος μου εθισμός... Το Max Factor Color Elixir στην απόχρωση Rosewood. Είναι η τέλεια απαλή απόχρωση για όλες τις ώρες, διακριτκό αλλά κάνει αισθητή την παρουσία του. Δεν είναι το ιδανικό κραγιόν για φαγητό π.χ. αλλά μπορείς να πιεις τον καφέ σου χωρίς να έχει εξαφανιστεί στο τέλος.



Λάτρης των δαχτυλιδιών. Στο αριστερό χέρι φοράω δαχτυλίδια Pimkie που τα πήρα από την Ιταλία. Στο δεξί χέρι φορά ένα δαχτυλίδι από την Σαμοθράκη φτιαγμένο από τα χέρια άγνωστης καλλιτέχνιδας. Τον καρπό στολίζει, για ακόμα μια φορά, το βραχιόλι με τα φτερά της Manolia's art.

Τα νύχια μου έχουν το λαγουδάκι που σας έδειξα σε προηγούμενο ποστ πώς να το φτιάξετε.








Τις φωτογραφίες τις τράβηξε και τις επεξεργάστηκε η ξαδέρφη μου, Φωτεινή Ζαγλάρα. Μπορείτε να δείτε το έργο της στο flickr εδώ και, φυσικά, να κάνεις like στην σελίδα της στο facebook εδώ.


Νααα και μια φωτογραφία πιο κοντά στις πραγματικές μου εκφράσεις.

Εύχομαι να περάσατε και να περνάτε πολύ όμορφα όοο,τι και να κάνετε! Και κάντε και καμιά αποτοξινωσούλα αν φάγατε κι εσείς, όπως κι εγώ, το καταπέτασμα... Καλό θα μας κάνει!

Φιλί,
Αναστασία 




ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου