Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016

Exetastiki Favourites



Καλώς σας βρήκα, καλώς με βρήκατε! Επιστροφή στο blog με το post / αιτία της απουσίας μου. Θα σας μιλήσω λίγο για τα πράγματα που με βοήθησαν σε αυτή την εξεταστική, είτε από άποψη οργάνωσης είτε από άποψη επιδιόρθωσης της ξενυχτισμένης εμφάνισης είτε από άποψη άγχους. Έχει διάφορα, καθίστε αναπαυτικά και scroll down.




ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΚΟΛΛΑΝ Η ΑΛΛΙΩΣ Η ΣΤΟΛΗ ΜΟΥ. Βάζεις το κολλάν, πετάς κι ένα μακρύ πουλόβερ και είσαι έτοιμη. Μπορείς να κάτσεις όπως θέλεις, ούτε σε πιέζουν ούτε τίποτα. Να τ'αγαπάς τα κολλάν σου.


LUGGA ΑΡΩΜΑΤΙΚΟ ΚΕΡΙ ΙΚΕΑ. Πολλές ώρες κλεισμένη στο δωμάτιο, αερίζεις μία, αερίζεις δύο, αερίζεις δέκα, παγώνεις ολόκληρη, την εντέκατη ανάβεις κερί. Και τι καλύτερο από ένα κερί που μυρίζει ΜΠΟΥΓΑΔΙΛΑ. Ξέρετε τι εννοώ, αυτή την μυρωδιά της μπουγάδας που θες να βουτήξεις την μούρη σου στην λεκάνη με τα φρεσκοπλυμένα ρούχα που μόλις βγήκαν ζεστά ζεστά από το πλυντήριο. Δεν μπορεί να είμαι μόνο εγώ έτσι. Πείτε!


TO DO LISTS ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ. Ως γνωστή και περήφανη ψυχαναγκαστική, λατρεύω τις λίστες. Και λατρεύω να διαγράφω πράγματα από τις λίστες. Έτσι κάθε φορά που τελείωνα κάτι, έβλεπα τα to dos να μειώνονται, όπως και τις ώρες του ύπνου μου...


POWER BANK. Έχω κι άλλο θέμα, δεν μπορώ να αφήνω το κινητό μου να φορτίζει με τις ώρες μες το βράδυ και να νιώθω ότι ταλαιπωρείται η μπαταρία. Γι'αυτό, όταν χρειαζόταν να συνεχίσω την φόρτιση εκτός οικείας, τσουπ, έβαζα το power bank και όλα καλά. Προσέξτε όμως. Το συγκεκριμένο power bank το πήρα γιατί μου είπαν στα Public ότι φτάνει για μία πλήρη φόρτιση αλλά δεν ισχύει. Φτάνει μέχρι το 70% στο flight mode.




ΜΑΣΚΕΣ. Δεν θα σας πω άποψη για τις μάσκες σε αυτό το post -είναι τέλειες, αυτό αρκεί-, απλά θα σας πω ότι επειδή η κούραση φαινόταν στο πρόσωπό μου ήθελα να το βοηθήσω λίγο κι έτσι έκανα μια καθαριστική μάσκα και μία ενυδατική. Δεν βοηθούσε τους μαύρους κύκλους αλλά βοηθούσε την υπόλοιπη επιδερμίδα.


KORRES WILD ROSE BRIGHTENING & LINE-SMOOTHING SERUM: Το δέρμα μου ήταν αρκετά κουρασμένο και βαρετό, οπότε μια μέρα σκέφτηκα, "Οh! Για να σε ξαναδοκιμάσω..." και αυτό έκανα. Πέρσι την άνοιξη το ίδιο προϊόν μου είχε πέσει κάπως βαρύ, δεν έφταιγε το προϊόν αλλά δεν ταίριαζε στην επιδερμίδα μου εκείνη την περίοδο. Ε, φέτος, γίναμε ένα. Το απλώνεις πριν την ενυδατική σου με ανοδικές κυκλικές κινήσεις και όντως σου δίνει απαλή και λαμπερή όψη. Είχαμε μια καταπληκτική συνεργασία μέχρι που τελείωσε. Heartbreaking.


MAC STUDIO CAREBLEND PRESSED POWDER in MEDIUM: Ή όποια παρόμοια κρεμώδη πούδρα έχεις που καλύπτει κάτι τι. Για εκείνα (όλα) τα μαθήματα που ξενύχτησες και το δέρμα σου έχει όλες τις αποχρώσεις του γκρι, του μωβ και του κόκκινου αλλά δεν έχεις ούτε χρόνο ούτε διάθεση να βαφτείς. Αλλά θες να μοιάσεις λίγο πιο γήινη, να νιώσεις λίγο πιο άνετα και πολύ καλά κάνεις. Εγώ την εφαρμόζω σε όλο το πρόσωπο με πινέλο foundation. Μεταξύ μας, συνεχίζω να το κάνω αυτό, για ένα πιο ελαφρύ μακιγιάζ χωρίς foundation.



ERRE DUE + SECHE VITE: Σε αυτή την εξεταστική προνόησα και έβαψα τα νύχια μου πριν ξεκινήσουν τα μαθήματα και όταν χάλασαν φρόντισα να τα ξαναβάψω. Γιατί πάντα με πιάνει κάτι με τα άβαφα νύχια και το διάβασμα. Ή απλά βρίσκω αφορμή να χαζέψω. Σε κάθε περίπτωση όμως, είναι αλλιώς να διαβάζεις με περιποιημένα νύχια, να δείχνεις εκείνο, το άλλο και να μην σου διεγείρουν την δημιουργικότητα επειδή είναι όμορφα και δεν θες να τα χαλάσεις.


ARNICARE ARNICA CREAM: Γιατί, μια φορά τενοντίτιδα, πάντα τενοντίτιδα! Αν ήσουν κι εσύ από τα παιδιά που λανσάραμε μόδα-Ρόμποκοπ στην γ' λυκείου με τον νάρθηκα στο χέρι, τότε με καταλαβαίνεις απόλυτα. Ο νάρθηκας αυτός δεν σταμάτησε την θητεία του στο λύκειο. Συνεχίζει να με συντροφεύει ακάθεκτος στις δύσκολες στιγμές. Όταν όμως τα πράγματα είναι λίγο πιο ήπια από το επίπεδο "νάρθηκας". τότε αλείφω αυτή την κρεμούλα άρνικας στα σημεία που πονούν και με βοηθάει.


A COLOURING BOOK by LIZZIE MARY GULLEN: Γιατί όταν αγχώνεσαι, χρειάζεσαι θεραπεία. Και τι καλύτερο από το να χρωματίζεις; Αυτό το βιβλίο είναι ένα από τα πολλά που έχουν βγει τον τελευταίο χρόνο ή και παραπάνω και απευθύνονται στους μεγάλους. Δώσ'το αυτό σε ένα πιτσιρίκι και σου έχει κάνει όλη την σελίδα μπλε. Αλλά, μεγάλοι, θέλει προσοχή. Θα τολμήσω να πω πως υπάρχουν δύο ομάδες ανθρώπων, αυτοί που θα χαλαρώσουν χρωματίζοντας όλες αυτές τις λεπτομέρειες και αυτοί που θα βαράνε το κεφάλι τους στον τοίχο και το βιβλίο στο δικό μου το κεφάλι που το πρότεινα. 


ΤΣΙΧΛΕΣ: Γιατί όταν έχεις άγχος, έχεις την τάση να υιοθετείς κακές συνήθειες ή οι ήδη υπάρχουσες να φτάνουν σε ανεξέλεγκτο βαθμό. Επειδή εγώ δαγκώνω τα χείλη μου κλπ κλπ, μην μπω σε αηδιαστικές λεπτομέρειες, μασούσα τσίχλες για να καταφέρω να σώσω τα χείλη μου και να μπορώ να αρθρώνω λέξεις. Αν είσαι από αυτά τα άτομα που κάνουν πλιτς πλιτς και όλους τους άλλους αηδιαστικούς ήχους όταν μασάς τσίχλα, ΦΤΥΣ'ΤΗΝ και συνέχισε την κακιά συνήθεια. Θα σώσεις τα νεύρα τον υπόλοιπων βρε!


AFTA MED: Θέλω και δεν θέλω να μοιραστώ την πρωτόγνωρη εμπειρία μου. Θες τα χάλια ωράρια ύπνου, θες που αρρώστησα κιόλας στην περίοδο της εξεταστικής, έβγαλα δύο άφτρες ΝΑ. Του τύπου δεν μπορώ να ανοίξω καλά καλά το στόμα μου ΝΑ. Οπότε η μαμά είχε την λύση όπως πάντα, αυτό το καταπληκτικό πράγμα που στην πρώτη κιόλας εφαρμογή μίκρυνε την άφτρα στο μισό. Της το πρότεινε η οδοντίατρός μας και μπορεί να με πονάει και να μην θέλω να την βλέπω αλλά ένα μπράβο κι ένα ευχαριστώ επιβάλλεται. Έχει ένα πινελάκι μέσα αλλά επειδή σιχαίνομαι να ακουμπήσει στο στόμα μου και μετά πάλι μέσα στο μπουκαλάκι (σχηματίστηκε αυθόρμητη γκριμάτσα αηδίας στο πρόσωπό μου), εγώ χρησιμοποιώ μπατονέτα.
Και κάτι ακόμα, εσύ λες άφτρα ή άφθα; Γιατί πάντα είχαμε αυτή την διαφωνία με την κολλητή μου Λητώ.


Εσύ τι αγάπησες την περίοδο της εξεταστική; Ή μήπως δεν είσαι πια φοιτήτρια / φοιτητής; Μουαχαχαχαχαχ

Μέχρι το επόμενο post, θα με βρείτε στο πανέμορφο instagram μου @thehowseproject και στην σελίδα του blog The howse project στο facebook.


Φιλί,
Αναστασία 


ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

2 σχόλια: