Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

January Favourites 2016


Όχι, δεν έχεις μπερδευτεί. Όχι, όχι, ούτε εγώ έχω μπερδευτεί! Απλά επειδή δεν πρόλαβα να ετοιμάσω το άρθρο αλλά είχα αγαπημένα κι επειδή φέτος θέλω να ανεβάζω κάθε μήνα τα αγαπημένα μου... ΜΠΟΥΜ. January Favourites 1η Μαρτίου. Καλό μήνα και καλή ανάγνωση... 


MY BIRTHDAY

 Τα γενέθλιά μου κι εγώ έχουμε σχέση έρωτα. Τα λατρεύω. Είναι η πιο σημαντική μέρα του χρόνου (ντάξει υπάρχει κι άλλη μία πιο σημαντική μέρα αλλά τώρα μιλάμε για μένα) και γι'αυτό κάθε φορά μου προκαλεί πολύ άγχος. Γι'αυτό, φέτος αποφάσισα να κάνω chill πράγματα. Brunch με τα κορίτσια στο Monsieur Barbu στο Κουκάκι το οποίο κράτησε περίπου πέντε ώρες (!) και μετά δείπνο και ποτό με το αγόρι της φωτογραφίας. By the way δεν είναι τυχαίο αγόρι, birthday blind date και τέτοια, είναι ο Σωτήρης, το αγόρι μου. (Να, τον γνωρίσατε. Φιου, έφυγε ένα βάρος. Είναι λογικό να έχω άγχος που σας τον γνωρίζω; :P)

Πέρασα ΤΕΛΕΙΑ. Το πρωί ξύπνησα με τα γενέθλια δώρα από τον Σωτήρη, χαμόγελα και ευχές. Ετοιμάστηκα με την ησυχία μου, έβαλα το αγαπημένο μου πουλόβερ -θα το δεις παρακάτω- και πήγα στο μετρό! Δεν άργησα πάααρα πολύ, ένα 20λεπτο μονάχα και όλες μου οι φίλες ήρθαν στην ώρα τους. Εκτός από την Ελένη και την Ιωάννα που άργησαν γιατί μου έκαναν έκπληξη αυτά τα δύο υπέροχα cupcakes, κρατούσε το ένα η μία και το άλλο η άλλη. Cuuute! Πήρα δωράκια και φάγαμε τέλειο brunch φαγητάκι, αυγά κτλ, pancakes και καφεδάρες. Το βράδυ ετοιμάστηκα πάλι με την ησυχία μου και πήγαμε με τον Σ στο Furin Kazan στο Σύνταγμα και φάγαμε υπερτέλειο σούσι (τσιμπημένο αλλά δικαιολογείται από τον όρο γενέθλια) και μετά πήγαμε για ποτό στο Black Duck. Πολλά χαμόγελα εκείνη την μέρα! Και ξέρετε ποιο είναι το πιο τέλειο; ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΕΓΑΛΩΝΩ. 


attr@ttivo dress, Marks & Spencer boots

TO ΦΟΡΕΜΑ: Γενέθλιο δώρο. Με το που το δοκίμασα ένιωσα τα χρόνια να γυρνάνε πίσω στο δημοτικό που φορούσαμε τέτοια φορέματα τύπου 70s, φλοράλ με λίγο λαιμό, στενά στο στήθος και ν'ανοίγουν κάτω. Το λατρεύω.

ΟΙ ΜΠΟΤΕΣ: Σας μίλησα και σε αυτό το άρθρο γι'αυτές τις μπότες, τις φόρεσα πάρα πολύ όοολο τον Ιανουάριο. Και τον Δεκέμβριο. Άνετες, πανέμορφες, δεν καταλαβαίνεις ότι φοράς τακούνι!


H&M Katy Perry jumper



Αυτό το πουλόβερ φόρεσα στα γενέθλιά μου! Το λατρεεεύω και δυστυχώς δεν μπορώ να το φορέσω άλλο. Είναι ζεστό, πανέμορφο και ό,τι πρέπει για να με κρατάει άνετη και ζεστή. Βάζω κι ένα  μαύρο κολλάν και είναι το ultimate outfit μου. Τώρα με τον ήλιο και την ζέστη που να το φορέσω; Του χρόνου πάλι... :(


ZARA skirt


Κι άλλο γενέθλιο δώρο! Και αυτό 70ίλα (σεβεντίλα διαβάζεται) και την λατρεύω. Έχει και τιράντες. Looooove.


Η παπλωματοθήκη



Αυτό το γλυκύτατο Χριστουγεννιάτικο σετ ήρθε λίγο μετά τα Χριστούγεννα αλλά εννοείται πως το χρησιμοποίησα αμέσως. Ήταν δώρο και το λατρεύω! Κάθε χρόνο γκρινιάζω που δεν έχω Χριστουγεννιάτικα σκεπάσματα και φέτος απέκτησα το πρώτο μου! :) :)


the Starbucks mug


Δώρο και αυτή, πανέμορφη και ευρύχωρη κούπα. Διαφέρει από τα συνηθισμένα σχέδια των Starbucks. Βγάζει κάτι το chic, don't you think?


the ZARA home mug

Και αυτή δώρο. Όμορφη προσθήκη στην συλλογή μου, με μια αύρα από άλλη εποχή. Ευρύχωρη  και μου αρέσει που είναι χοντρό το χείλος της.


T-FORCE thermal protective spray

Είναι η πρώτη φορά που δοκίμασα κάτι τέτοιο, πάντα βάζω λάδι για θεραπεία στα μαλλιά μου αλλά και προστασία από την θερμότητα είτε από το πιστολάκι είτε το ισιωτικό κτλ. Μπορώ να πω ότι όχι μόνο προστατεύει τα μαλλιά μου αλλά τους δίνει λάμψη και τα κάνει απαλά. Αφού έχω απλώσει το λαδάκι σε βρεγμένα μαλλιά στις άκρες, ψεκάζω με το σπρέυ στα μαλλιά από το ύψος του ώμου και κάτω και τα στεγνώνω. Δυστυχώς δεν ξέρω που μπορείτε να βρείτε το συγκεκριμένο στο εμπόριο αλλά σίγουρα θα βρείτε παρόμοια.


lash sensational by Maybelline New York


Και μάλιστα στην απόχρωση intense black, δηλαδή πιο μαύρο κι από μαύρο. Το οποίο είναι όντως κατάμαυρο, δοκίμασε αυτή την μάσκαρα και θα το καταλάβεις. Όταν ξεβάφεις την συγκεκριμένη, βγαίνει στο cotton pad κατάμαυρο χρώμα ενώ με άλλη μάσκαρα βγαίνει κάπως πιο απαλό μαύρο τύπου σκούρο γκρι. Πέρα από το έντονο χρώμα, τους δίνει και έντονο όγκο και ύψος. 


Cream lip stain by Sephora

Ή αλλιώς Rouge velouté sans transfer στην απόχρωση 01. Σας το έχω προτείνει και στο παρελθόν και σας έχω δείξει πόσο ανθεκτικό είναι σε αυτό το άρθρο εδώ. Είναι τέλειο, δεν ξεραίνει τα χείλη και οικονομικό. Επίσης έχει κι άλλες αποχρώσεις για να διαλέξεις.


KIKO nail cuticle nourishing oil

Επειδή τα χεράκια μου δεν τα προσέχω πολύ και άρχισαν να μου το δείχνουν με μια ξηρασία γύρω από τα νύχια είπα να αναλάβω δράση. Βάζοντας αυτό το λαδάκι γύρω από τα νύχια και μια ενυδατική κρέμα χεριών, πήραν τα πάνω τους. Να τα προσέχουμε τα χεράκια μας...


το selfie stick


Αυτό το κακόμοιρο εργαλείο που πολύ κοροϊδεύουν... Εγώ το λατρεύω. Ήταν και αυτό γενέθλιο δώρο. Στην αρχή δεν είχα εξοικειωθεί μαζί του πολύ αλλά αφού πειραματίστηκα λίγο... MAN I LOVE IT. Μπορείς να βγάλεις μια ανθρώπινη φωτογραφία δύο ή και περισσότερων ανθρώπων χωρίς να μοιάζει με πατάτα αυτός που τραβάει την φωτογραφία. Μπορείς να βγάλεις φωτογραφία με φόντο μια θέα, ένα κτίριο, ένα μνημείο, ένα άγαλμα, οτιδήποτε. Μπορείς επίσης να βγάλεις εξαιρετικά πλάνα βίντεο. Απλά θυμήσου να μην βάλεις το καλωδιάκι όταν θα τραβάς βίντεο γιατί δεν θα έχει ήχο μετά. Been there done that. Δώσ'του μια ευκαιρία και δεν θα χάσεις. Εμένα δεν με νοιάζει καθόλου τι θα ακούσω για το selfie stick, πόσα "οοοχ το πήρες κι εσύ αυτό" ή "τι βλακεία είναι αυτή" γιατί πολύ απλά, δεν ξέρουν. Δεν ξέρουν!


exetastiki favourites

Δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτό το άρθρο το προηγούμενο άρθρο που είχε τα αγαπημένα μου από την περίοδο της εξεταστικής. Κι επειδή αυτή η περίοδος εκτείνεται από τον Ιανουάριο μέχρι τον Φεβρουάριο θα το δείτε και στο February Favourites. :P


my instagram @thehowseproject

Και φυσικά, το instagram μου! Γενικά το instagram είναι το αγαπημένο μου social media. Ίσως να κονταροχτυπιέται με το facebook γιατί εκείνο το αγαπώ και για πρακτικούς λόγους. Δεν ξέρω αν φταίει που πήρα καινούργιο κινητό (δώρο των γονιών μου για όλες τις φετινές γιορτές που πέρασαν και που θα έρθουν γιατί το παλιό τά'παιξε) ή αν άλλαξε κάπως το στυλ μου πάντως το λατρεύω. Ακολούθησέ με @thehowseproject για να κάνουμε παρέα κι εκεί!


Εσύ τι αγάπησες τον Ιανουάριο; Ή μήπως δεν θυμάσαι γιατί έχει περάσει ένας μήνας και κάτι; :P #αυτοσαρκασμός

Μέχρι το επόμενο post, θα με βρείτε στο προαναφερθέν instagram μου @thehowseproject και στην σελίδα του blog The howse project στο facebook.


Φιλί,
Αναστασία 


ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου