Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015

24 Christmas thoughts | blogmas day 24


Σκέψεις και αναμνήσεις Χριστουγεννιάτικες... Καλά Χριστούγεννα! :)

1. Το γράμμα στον Άγιο Βασίλη.
Πάντα προσεγμένο, με όμορφα στυλό, αυτοκόλλητα και ζωγραφιές. Φέτος δεν έγραψα! Αλλά ξέρω ότι θα με περιμένει κάτω από το δέντρο το δώρο μου! Γιατί υπάρχει Άγιος Βασίλης και φέρνεις δώρα στα καλά παιδιά. Αν δεν σας φέρνει, ανήκετε στην λίστα με τα κακά παιδιά.

2. Το δέντρο μας γενικά δεν έχει θέμα, τρεντουλιές κτλ, βάζουμε μπάλες που έχουν συναισθηματική αξία, μπάλες που απλά βάζουμε από πάντα, άλλες που μας έκαναν δώρο ή που φτιάχναμε στο σχολείο όταν ήμασταν μικρά (έχω και δύο μεγαλύτερα αδέρφια). Πάντα οι χειροτεχνίες μας είναι πρώτη μούρη στο δέντρο!

3. Κάθε Παραμονή Χριστογέννων, αφήνω ένα πιάτο με γλυκίσματα, κάποιο ποτό ή γάλα κι ένα καρότο για τους ταράνδους. Και το πρωί λείπουν πάντα!!!

4. Στο στολισμό του δέντρου είμαι υπεύθυνη για τις κάρτες που μπαίνουν στην βάση του δέντρου, δεξιά και αριστερά από την φάτνη. Μια λάθος κίνηση και πάρτες όλες κάτω σαν ντόμινο. Φέτος χρειάστηκε να τις ξαναφτιάξω τρεις φορές από την δεξιά και δύο από την αριστερή.

5. Σε ηλικία δημοτικού ζητούσα σε κάθε περίσταση Polly Pocket, τις κούκλες με τα λαστιχένια ρούχα. Έπαιρνα, λοιπόν, κρυφά τα ρούχα και τα έτριβα σε κάτι άσπρες μπάλες με ασημόσκονη για να λαμπιρίζουν. 

6. Μία από τις Χριστουγεννιάτικες κάρτες που είναι πάντα κάτω από το δέντρο μας είναι μία που λέει ΠΑΟ με ένα τριφύλλι και ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ με μεγάλα πράσινα γράμματα. Έργο του αδερφού μου, του μεσαίου.

7. Η γαλοπούλα της μαμά μου. MY OH MY. Δεν καταλαβαίνεις γιατί μαγεία γεύσεων μιλάμε, απλά δεν καταλαβαίνεις.

8. Και η γέμισή της. Τα τοπ 2.

9. Η ανταλλαγή δώρων. Το ψάξιμο, η ετοιμασία, η τελευταία στιγμή, το τύλιγμα των δώρων, η ανταλλαγή, οι αντιδράσεις των άλλων, πανέμορφο!

10. Τα κάλαντα. Νομίζω ποτέ δεν ανυπομονούσα για τα κάλαντα, ούτε να τα πω (γι'αυτό και ποτέ δεν τα είπα) αλλά ούτε και να μου τα πουν.

11. Πρωϊνό ξύπνημα και τρεχάλα μέχρι το δέντρο για να δω ποιες σακούλες/πακέτα έλεγαν το όνομά μου.

12. Μια χρονιά, μια πολύ ιδιαίτερη χρονιά για την οικογένειά μου, θυμάμαι ότι είχαμε τα περισσότερα δώρα κάτω από το δέντρο. Πιο πολλά από κάθε άλλη χρονιά!

13. Η μαμά κάθε χρόνο γεμίζει τις κάλτσες μας με δώρα. Φυσικά δεν εννοώ βρωμόκαλτσα που μπαίνει σε παπούτσι αλλά κάλτσες Χριστουγεννιάτικες, μία για τον καθένα. 

14. Πρωϊνός καφές με όλους μπροστά στο δέντρο ανήμερα των Χριστουγέννων.

15. Μια χρονιά, παλιά, πολύ παλιά, είχα κρυφοκοιτάξει μια σακούλα κάτω από το δέντρο. Ήταν η πρώτη και τελευταία φορά! Αλήθεια!

16. Με τις φίλες μου έχουμε κάθε χρόνο έθιμο να μαζευόμαστε σε κάποιο σπίτι για ανταλλαγή δώρων. Με τα χρόνια λιγοστέψαμε η παρέα από το σχολείο αλλά οι τρεις που μείναμε το κρατάμε ζωντανό κάθε χρόνο.

17. Ανάμνηση από την περσινή ανταλλαγή δώρων, που κάποια στιγμή μυρίσαμε κάτι καμένο και ήταν τα μαλλιά μου που είχαν μπει σ'ένα τόσο δα μικρό κεράκι ρεσό. Τσίριξα. 

18. Το να τρέχεις μέχρι τελευταία στιγμή μέχρι να έρθουν οι καλεσμένοι ή για να πας εκέί που σε έχουν καλέσει. Όπα κάτσε. Αυτό συμβαίνει σε όλες τις γιορτές. Όπα όπα! Αυτό συμβαίνει κάθε μέρα. #storyofmylife

19. Τα φωτάκια. Όχι όποια κι όποια όμως! Τα κίτρινα που τρεμοπαίζουν ήρεμα. Μόνο αυτά. 

20. Τα outfits. Είτε αυτά που κανόνιζε η μαμά όταν ήμουν (πιο) μικρή είτε αυτά που κανονίζω τώρα. Π.χ. τις αγαπημένες μου πυτζάμες που θα φοράω από το πρωί μέχρι το βράδυ την ημέρα των Χριστουγέννων. #ζωγιατοglamour

21. Ο σοκολατένιος Άγιος Βασίλης ή χιονάνθρωπος που θα βάζει κάθε χρόνο η μαμά στην κάλτσα.

22. Τα σοκολατένια ημερολόγια αντίστροφης μέτρησης για τα Χριστούγεννα που ανοίγω πιστά κάθε Δεκέμβρη απ'όταν θυμάμαι τον εαυτό μου. Μου το παίρνει κάθε χρόνο η μαμά. Πέρσυ μου είχε πάρει υφασμάτινο και ο μπαμπάς το γέμισε με 25 lactaκια. Γιάμι!

23. Κάθε χρόνο, ΜΑ ΚΑΘΕ χρόνο τρέχω τελευταία στιγμή για τα δώρα. Δεν είναι ότι δεν προγραμματίζω καλά τον χρόνο μου, όχι βέβαια. Για γούρι το κάνω!

24. Είναι τα πιο νόστιμα και ευπρόσδεκτα κιλά που προστίθενται στην ζυγαριά (και την περιφέρεια).

25. Το πνεύμα των Χριστουγέννων που κάπως επηρεάζει ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΙΟ ΜΙΖΕΡΟ! Αυτό ίσως είναι και το αγαπημένο μου. Γιατί ταιριάζει σε όλα τα παραπάνω!


Σας εύχομαι ολόψυχα να περάσετε ΤΕΛΕΙΑ και να περιτρυγυρίζεστε από ΠΟΛΛΗ πολλή αγάπη! 

jinglekiss❤
Αναστασία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου