Τρίτη 14 Μαρτίου 2017

detox baby one more time


Ω ναι, είναι κάτι που πρέπει να κάνεις μικρή μου γοργόνα και μικρέ μου γοργόνε (που μπορεί να διαβάζεις αυτό το άρθρο). Ο βαθύς καθαρισμός είναι μια διαδικασία
που θα πρέπει να βάλεις στην καθημερινότητά σου. Η λιπαρότητα που "βγάζει" η επιδερμίδα σου αλλά και οι εξωτερική παράγοντες όπως καυσαέριο, σκόνη, η κάπνα από το τσιγάρο που κάθονται στην επιδερμίδα σου, εισχωρούν σε αυτήν, γεμίζουν τους πόρους της και δεν την αφήνουν να αναπνεύσει και να ανανεωθεί. Προσωπικά, κάνω μια φορά την εβδομάδα μάσκα καθαρισμού.

Γι'αυτό λοιπόν, ανάλογα με τις ανάγκες της επιδερμίδας σου (λιπαρή, μικτή, ξηρή) αλλά και ανάλογα με τον τρόπο ζωής σου (εργασιακό περιβάλλον, κάπνισμα) ορίζεις την συχνότητα με την οποία θα κάνεις καθαρισμό. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να τονίσω δύο πράγματα! Πρώτον, προφανώς και η μάσκα δεν συγκρίνεται με τον καθαρισμό που κάνει η/ο δερματολόγος και η/ο αισθητικός και δεύτερον, ανάλογα με το πόσο ισχυρή είναι η μάσκα θα πρέπει να κρίνεις αρχικά αν μπορείς να την χρησιμοποιήσεις και έπειτα πόσο συχνά.

Η συγκεκριμένη μάσκα είναι η Beauty Clay Detox Face Mask της Tommy G. Τρία από τα βασικά της συστατικά είναι ο άργιλος Bentonite (Bentonite Clay) ο οποίος μαγνητίζει και απομακρύνει τις τοξίνες, η Καολίνη που είναι φυσικό πηλός και απορροφά λιπαρότητα και σμήγμα και Rice Ns, πολυλειτουργικό άμυλο που προέρχεται από ρύζι και αποτοξινώνει, καθαρίζει και δίνει μία λάμψη στην επιδερμίδα. Επίσης, αν δεν κάνεις γκριμάτσες η μάσκα καθώς στεγνώνει κάνει σύσφιξη! Όλα σε ένα θα πω. Σας την προτείνω χωρίς δεύτερη σκέψη!






Εσύ ποιο προϊόν χρησιμοποιείς για βαθύ καθαρισμό; Άφησε μου το σχόλιό σου!

Κάνε like στην σελίδα του The howse project στο facebook και follow στο instagram @thehowseproject για να μεγαλώσουμε την παρέα μας!

φιλί, 
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

ΥΓ2: Όλο το φωτογραφικό υλικό είναι δικό μου καθώς και η επεξεργασία του. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου