Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

roses are red and allergies spread


ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ. Αν ανήκεις στην κατηγορία των ανθρώπων που αγαπούν την άνοιξη και δεν βλέπουν την ώρα να λιαστούν στα ανθισμένα λιβάδια και να μυρίσουν με χαμόγελο τα λουλούδια... Απλά φύγε από αυτό το άρθρο γιατί για λίγο δεν σε συμπαθώ.
Όσο θα διαρκέσει αυτό το άρθρο δεν θα σε συμπαθώ. Ίσως να μην σε συμπαθώ για όλη την άνοιξη, θα δείξει. Αν έχεις αλλεργία στην άνοιξη, είσαι δικός μου άνθρωπος.

Φέτος, για κάποιο λόγο, η αλλεργία μου ξεκίνησε από τα μέσα Φεβρουαρίου. ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΑΣΕΣ. Έβλεπα θολά και αρχικά νόμιζα ότι είναι η κούραση από το διάβασμα της εξεταστικής και τα λοιπά. Μετά, άρχισα να πιστεύω ότι κάτι δεν πάει καλά με την όρασή μου, γιατί, όπως έλεγα στον εαυτό μου, είναι πολύ νωρίς για αλλεργίες... Αμ δε! Πήγα, λοιπόν, στον οφθαλμίατρο και διαπιστώσαμε ότι γερακίσια όραση και αλλεργία. Έτσι, μου έγραψε κολλύριο, βρήκα την όρασή μου και μπορώ να πω ότι δεν θέλω να γδάρω τα μάτια μου από την φαγούρα.

Στην παραπάνω φωτογραφία έχω δύο προϊόντα που με βοήθησαν πολύ και πέρσι αλλά και φέτος. Δεν είναι το κολλύριο που μου έγραψε ο γιατρός, γιατί προφανώς και του γιατρού θα ήταν και ψαγμένο και ακριβό. Αυτό το κολλύριο βοηθάει απίστευτα πολύ στην φαγούρα αλλά έχει το κακό ότι μπορεί να σου ξηράνει τα μάτια. Γι' αυτό, υπάρχουν οι ενυδατικές αυτές σταγόνες για τις οποίες σου μίλησα στα αγαπημένα του Ιανουαρίου και του Φεβρουαρίου εδώ.

Κατά τα άλλα, σε ό,τι αφορά την σωματική κνίδωση, κάνω καντίλες, ξύνομαι και αποφεύγω τα Aerius και τα Zyrtek όπως ο βρικόλακας το σκόρδο γιατί με κάνουν ζόμπι.


Πηγή: Google


Εσένα τι σε βοηθάει στην αλλεργία; ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΕΡΓΙΑ; Έεεεξωωωω!

Έχεις δεν έχεις αλλεργία, μην ξεχάσεις να κάνεις like στην σελίδα του The howse project στο facebook και follow στο instagram @thehowseproject για να μεγαλώσουμε την παρέα μας!

φιλί, 
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

ΥΓ2: Όλο το φωτογραφικό υλικό είναι δικό μου καθώς και η επεξεργασία του. :)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου