Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017

I hate pink


Χρώματα... Μέσα στην μαυρίλα, την ασπρίλα και την γκριζίλα της γκαρνταρόμπας μου πετάγονται που και που κάποια χρώματα. Αυτά τα χρώματα που ποτέ μα ποτέ δεν θα δεις είναι -κατά αύξουσα σειρά- το κίτρινο, το ροζ και το πορτοκαλί.
Το κίτρινο εισέβαλε πέρσι την άνοιξη στην ζωή και την γκαρνταρόμπα μου με την μορφή ενός πανέμορφου παλιομοδίτικου maxi φορέματος σε μια ελαφρώς λεμονί απόχρωση και με την μορφή ενός διακριτικού κίτρινου cropped t-shirt. Το πορτοκαλί δεν τα έχει καταφέρει ακόμα. Όσο για το ροζ... κάτι έχει αρχίσει και συμβαίνει.

Πάντα μου άρεσε το ροζ χρυσό, πριν γίνει της μόδας. Αλλά έφτανα μέχρι εκεί. Πριν ένα μήνα λοιπόν, που χάζευα στις προσφορές του asos, ανακάλυψα δύο ζευγάρια παπούτσια και τα ερωτεύτηκα αυτοστιγμή. Ήταν και τα δύο ροζ! Και τα δύο ήταν κοριτσίστικα! Σκεφτόμουν πώς στο καλό συνέβη αυτό σε μένα, τι συμβαίνει, τι άλλαξα μέσα στον εγκέφαλό μου. Μήπως τελικά μου αρέσει το ροζ; Θα φορέσω και ροζ ρούχα σε λίγο;

Η απάντηση ήρθε λίγο αργότερα, σε μια βόλτα μου στα μαγαζιά όπου κρατούσα στο ένα χέρι το πουλόβερ της φωτογραφίας και στο άλλο χέρι ένα ροζ μπλουζάκι. Χωρίς υπερβολή, με έπιασα αναγούλα μόνο και μόνο στην ιδέα να φοράω αυτό το ροζ μπλουζάκι. Δεν μου έχει ξανασυμβεί! Ειλικρινά ένιωσα μια ανακατωσούρα, οπότε το άφησα αμέσως και ηρέμησε το στομάχι μου. Έτσι, κατάλαβα ότι ροζ θα μείνει στα αξεσουάρ, σαν μια μικρή πινελιά και δεν θα ξαναπαίξει με την ψυχική και νοητική μου υγεία.

Όπως σας έχω ξαναπεί δεν είμαι fashion blogger, απλά ντύνομαι όπως μου αρέσει και που και που θα ανεβάζω στο blog outfit posts. 

Outfit details:
Coat: attrattivo
jumper: ZARA
shoes: asos
backpack: ZARA
belt: vintage Levi's
sunglasses: vintage Gian Marco Venturi














Εσύ μισείς κάποιο χρώμα τόσο πολύ; Ποιο είναι το αγαπημένο σου; Άφησε μου το σχόλιό σου!

Μην ξεχάσεις να κάνεις like στην σελίδα του The howse project στο facebook και follow στο instagram @thehowseproject για να μεγαλώσουμε την παρέα μας!

φιλί, 
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

ΥΓ2: Όλο το φωτογραφικό υλικό είναι δικό μου καθώς και η επεξεργασία του. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου