Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014

❅ still winter, right? ❅

    Προσωπικά, πιστεύω πως μέχρι να τελειώσουν οι γιορτές μπορούμε να έχουμε Χριστουγεννιάτικα νύχια. Επίσης, οτιδήποτε χειμωνιάτικο είναι επιτρεπτό αφού ο χειμώνας τελειώνει τον Φλεβάρη. Οπότε... Τι λέτε για χιονανθρωπάκια στα νύχια σας;


 Ο λόγος που δεν σας δείχνω βήμα βήμα πώς έκανα τα παρακάτω σχέδια είναι γιατί θέλω να σας περάσω την ιδέα της ζωγραφικής στα νύχια. Πώς κάνεις σχεδιάκια στο χαρτί με το στυλό ή το μολύβι σου, ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με τα νύχια. Η μόνη διαφορά είναι τα υλικά που χρησιμοποιείς. 
Από εδώ, η Ναταλία
Για την βάση χρησιμοποίησα το μπλε KIKO Nail Lacquer 266 από την KIKO. Για τα χιόνια στα νύχια που δεν έχουν χιονάνθρωπο έβαλα το Flormar Icy Top nail enamel IT04. Τα δεντράκια και τα αγιοβασιλιάτικα σκουφιά είναι αυτοκόλλητα από τα Jumbo.


 Για τους χιονάνθρωπους χρησιμοποίησα το Barry M Nail Art Pen White αλλά και λίγο κανονικό άσπρο μανό για να βγει κάπως πιο έντονο το άσπρο. Το μανό το έβαλα με την στρογγυλή μύτη του εργαλείου που έχω για τα σχέδια αλλά εσύ, αν δεν έχεις κάτι τέτοιο, μπορείς να το κάνεις με την στρογγυλή μύτη μιας φουρκέτας. Τα μάτια, το στόμα και τα κουμπιά τα έκανα με το Barry M Nail Art Pen Black. Και πάλι, αν δεν έχεις στυλό για σχέδια ή δεν θες να αγοράσεις, με την μύτη μιας οδοντογλυφίδας και το μανό της επιλογής σου, κάνεις θαύματα. Το κασκόλ επίσης με την μύτη του εργαλείου μου και κόκκινο μανό.



Μην ξεχάσεις να περάσεις από πάνω top coat για να προστατεύσεις τα σχέδια και τα αυτοκόλλητα.



Απολαύστε τα χειμωνιάτικα νύχια σας για όσο εσείς θέλετε και όχι για όσο λένε οι άλλοι ότι είναι το "σωστό"... Και μην ξεχνάτε, ζωγραφική είναι κι αυτό!

Να ευχαριστήσω το μοντέλο μου, την Ναταλία, και την backstage φωτογράφο μου, την Λητώ. Χεχε

Φιλί dudez
Αναστασία 


ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου