Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

Happy Valentine's Nails!





Μπορεί να μην είμαι μεγάλη φαν του εορτασμού αλλά εννοείται ότι λατρεύω να είμαι εντός θέματος, οπότε καρδούλες are ON. 
Είτε βγεις ένα πανέμορφο ρομαντικό ραντεβού με το αγόρι είτε έχεις μια υπέροχη κοριτσίστικη έξοδο είτε κάτσεις σπίτι και αράξεις στην ζεστασιά σου, το νύχι πρέπει να είναι κόκκινο και η καρδούλα να πηγαίνει σύννεφο. 


Τι χρειάζεσαι:
-Βερνίκια, duh
-Εργαλείο για τελείτσες, το δικό μου είναι από τα Jumbo.
ή
-Μια φουρκέτα ή ένα τσιμπιδάκι!

Για μεγάλη καρδούλα, ζωγραφίζεις 3 τελείτσες αραιά και κοιτάζεις να γεμίσεις τα κενά με τελείτσες και να μην τραβήξεις γραμμές.


Πάρε μια ιδέα:



Για μικρές καρδούλες, ζωγραφίζεις τελείτσες κοντά την μία στην άλλη, και συμπληρώνεις τα κενά πάλι με τελείτσες.


Πάρε μια ιδέα:


Επίσης, αν είσαι πολύ αγαπησιάρα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις και μικρές και μεγάλες καρδιές!





Εγώ επέλεξα ένα βαθύ κόκκινο προς μπορντώ και τις μικρές καρδούλες με ασημένιο holographic φόντο!



Εσύ πώς θα κάνεις τα νύχια σου;

Περιμένω τις φωτογραφίες σας στο instagram, @thehowseproject!

Μην ξεχνάτε τον διαγωνισμό που λήγει την Κυριακή!

Φιλιά & καρδούλες  Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου