Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

Life is like a cup of tea, it is all about HOW you make it


"Το τσάι (παλαιότερα γνωστό στην καθαρεύουσα ως τέιον) είναι ένα παγκόσμια διαδεδομένο ρόφημα και το πιο δημοφιλές ποτό στον κόσμο μετά το νερό. Το πράσινο, μαύρο, λευκό, και pu erh τσάι προέρχονται από τα φύλλα του δένδρου τσάι (Καμέλια η σινική - Camellia sinensis ή Καμέλια η θεά - Camellia thea). Οι διαφορετικές ποικιλίες προκύπτουν από την επεξεργασία που επιδέχονται.", λέει η Βικιπαίδεια.


Για μένα το τσάι είναι μια όμορφη στιγμή, είναι η αίσθηση της χαράς που τρέχει στον οργανισμό μου. Το συνδέω με το σπίτι, την ζεστασιά, το γράψιμο, ένα βιβλίο, κάτι ευχάριστο στο λάπτοπ... Το συνδέω και με τον εαυτό μου, το "me time" μου, έχει σίγουρα τσάι. 

Το απαραίτητο στο τσάι για να το απολαύσεις είναι να αφιερώσεις λίγο χρόνο, δεν θέλει τσαπατσουλιές. Παρ' όλα αυτά, σήμερα δεν θα σου δείξω την διαδικασία που θέλει λίγο χρόνο και μεράκι, θα σου δείξω τρεις σύντομες διαδικασίες για να φτιάξεις το τσάι σου και να το απολαύσεις όπως του αξίζει.



Το φακελάκι



Βράζεις νερό, βάζεις το φακελάκι, το αφήνεις για όσο πρέπει (αναγράφεται είτε στην συσκευασία είτε στο ίδιο το φακελάκι) και είναι έτοιμο. Σε κάποια είδη τσαγιού, κάποια ελαφριά όπως το πράσινο για παράδειγμα, αφήνω το φακελάκι μέσα μέχρι να τελειώσει το τσάι.



Το στραγγιστήρι




Όταν έχεις χύμα τσάι, αυτό το αξεσουάρ είναι πολύ βολικό. Το ανοίγεις, "τσιμπάς" το τσάι σου σαν να κρατάς τσιμπήδα (όσο νομίζεις) και το αφήνεις στο φλυτζάνι σου με το βρασμένο νερό. Λειτουργεί όπως το φακελάκι δηλαδή!



Η ατομική καφετιέρα






Το ήξερες; Εγώ το έμαθα πρόσφατα. Όπως θα έφτιαχνες τον ατομικό σου καφέ φίλτρου, φτιάχνεις και το τσάι σου. Και αυτό, ισχύει για το χύμα τσάι. Αφαιρείς το φίλτρο-έμβολο από την καφετιέρα, ρίχνεις όση ποσότητα τσαγιού θέλεις, το γεμίζεις μέχρι εκεί που πρέπει με βρασμένο νερό, επανατοποθετείς το φίλτρο-έμβολο και περιμένεις όσο χρειάζεται. Έπειτα, πιέζεις το έμβολο προς τα κάτω και σερβίρεις!



Τα αγαπημένα μου


Green tea Jasmine Petals - Lipton

Τσάι αποτοξίνωσης, βότανα του Ολύμπου - Ο δρόμος του τσαγιού

Τσάι Χριστουγέννων - Ο δρόμος του τσαγιού



To σερβίρισμα



Το μυστικό βρίσκεται στον συνδυασμό των γεύσεων! Αν το τσάι είναι ελαφρύ, μπορείς να το συνοδεύσεις με ένα έντονο γλύκισμα. Αν το τσάι είναι έντονο, καλύτερα να το συνοδεύσεις με μια ουδέτερη γεύση. Αν δεν σε πειράζει, κάνεις ότι θέλεις. Δεν δεσμευόμαστε!



Ένα ακόμη πολύ αγαπημένο μου, ας το πούμε, αξεσουάρ είναι αυτή η πανέμορφη τσαγιέρα-πιατάκι. Ο σκοπός της είναι να τοποθετείς το φακελάκι του τσαγιού στο πιατάκι όταν τελειώσεις. Ξέρω, ίσως άχρηστο για κάποιους, εγώ το λατρεύω!


Εσύ πώς προτιμάς το τσάι σου; Έχεις κάποιο αγαπημένο σου τσάι να μου προτείνεις; Στείλε μου την φωτογραφία σου ή κάνε με tag στο instagram @thehowseproject.

Να έχετε ένα όμορφο απόγευμα <3

Φιλί,
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου