Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

nice n easy face of the day


Το σημερινό μακιγιάζ είναι πάνω κάτω ό,τι φοράω συνήθως όταν αποφασίζω να βαφτώ και το αποτέλεσμα είναι πολύ ήπιο. Με βολεύει, μου αρέσει και σας το προτείνω!



Η βάση μου είναι η 1 2 3 Perfect CC Cream της Bourjois, όχι τρομερή κάλυψη αλλά δίνει μια ξεκούραστη και ομοιόμορφη όψη στο πρόσωπο. Δίνω λίγο χρώμα και βάθος με το MAC Powder Blush και ασφαλίζω το μακιγιάζ μου με την MAC Studio Careblend / Pressed Powser.


Στα μάτια, απλώνω με την άκρη του δαχτύλου την σκιά Sephora Ombres à Paupières Velours στην απόχρωση Sweet Champagne σε όλο το βλέφαρο και την απόχρωση Pink Feather στην άκρη του βλεφάρου. Τονίζω τις βλεφαρίδες μου με την The Rocket Volum' Express Mascara της Maybelline και χτενίζω και σταθεροποιώ τα φρύδια μου με το Πινέλο φρυδιών της Oriflame και το Eyebrow Designer της KIKO.


Ενυδατώνω τα χείλη με το Mandarin Lip Butter του KORRES και εφαρμόζω το περίγραμμα των χειλιών μου με το KIKO μολύβι μου για να σταθεί ωραία και να εφαρμοστεί με ασφάλεια το Maybelline COLOR drama ματ κραγιόν-μολύβι στην απόχρωση Pink So Chic. Εναλλακτικά, αν με κουράσει το χρώμα ή αρχίσει να φεύγει κατά την διάρκεια της ημέρας και δεν έχω όρεξη να το ανανεώσω, έχω και την εναλλακτική του Color Elixir Lipstick της MaxFactor στην απόχρωση Rosewood.



Εσύ; Τι θα φορέσεις σήμερα;

Καλά κούλουμα σε όλους μας 

Φιλί,
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου