Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

Spring it on! Nail inspiration for spring.


Μιας και, πρακτικά, χθες ήταν η πρώτη μέρα της άνοιξης... είπα να την φέρω και στα νύχια μας! Σήμερα στο blog έχουμε πολλές πολλές φωτογραφίες με διαφορετικά χρώματα για την άνοιξη. Όχι, δεν ξέρω ποια είναι της μόδας! Το μόνο που ξέρω, είναι ότι ανυπομονούσα να έρθει η άνοιξη για να βάψω τα νύχια μου με κάποιο από τα παρακάτω χρώματα. 


Στο σημερινό post σου προτείνω χρώματα, όχι συγκεκριμένα βερνίκια. Θα μιλήσουμε αναλυτικότερα για κάποιο ή κάποια από τα βερνίκια στο μέλλον.

Αφού περιποιηθείς λίγο τα νύχια σου, ξεκίνα το βάψιμο... Εγώ ακόμα δεν έχω καταλήξει σε χρώμα. Μάλλον θα ξαναχαζέψω το post για να βοηθηθώ! :P




























Τι λες για τα χρώματα; Έχεις κάποιο άλλο να προτείνεις;

Αν εμπνεύστηκες από το άρθρο ή έχεις δικές σου προτάσεις, περιμένω τις φωτογραφίες σου στο instagram ή το twitter @thehowseproject ή σε μήνυμα στην σελίδα του The howse project στο facebook!

Θα έρθουν και tutorial σύντομα,

Φιλί,
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου