Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

❅ IT'S THE JINGLE SPIRIT ❅

Στολίιιιζουμεεεε! 
Ακολουθούν ιδέες και προτάσεις για την διακόσμηση του δωματίου σου αλλά και γενικότερα του σπιτιού. Το πρώτο που πρέπει να κάνεις είναι να βάλεις τα χριστουγεννιάτικα CDs, κάποια χριστουγεννιάτικη playlist ή απλά Easy 97,2. Έπειτα, είτε είσαι με την οικογένεια είτε καλείς παρέα είτε απολαμβάνεις την ησυχία σου. Να έχεις υπόψη σου ότι ΠΡΕΠΕΙ να τραγουδήσεις και να χορέψεις στον χριστουγεννιάτικο ρυθμό για να μπεις στο κλίμα! Αλλιώς, λυπάμαι που σου το λέω, δεν θα πετύχει η διακόσμηση...
Enjoy!



Τα CDs που σας έλεγα... ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως χορέψαμε πολύ με την μαμά μου και τραγουδήσαμε. Επίσης καθ'όλη την διάρκεια της διακόσμησης του δέντρου φορούσα το καπέλο του μάγου από την Φαντασία του Μίκυ, μπορεί να βοήθησε και αυτό.


Φωτάκια JUMBO
Αχχχχ... ΛΑΤΡΕΥΩ τα φωτάκια. Ανεξάρτητα από την εποχή, πάντα έχω στο δωμάτιό μου μια σειρά με φωτάκια γύρω από τον τετράγωνο καθρέφτη μου. Λέω να αφήσω αυτά εδώ και μετά τα Χριστούγεννα στο γραφείο μου. Συνήθως τα φωτάκια είναι ακριβά αλλά κρατάνε πολλά χρόνια, αν νιώθεις να τα χρησιμοποιείς βέβαια και δεν τα τραβολογάς. Αυτά του καθρέφτη που ανέφερα, τα είχα σίγουρα 3 χρόνια αν όχι λίγο παραπάνω και τα άναβα κάθε μέρα με το που ξεκινούσε να πέφτει ο ήλιος. Ε, τους χειμερινούς μήνες η αλήθεια είναι ότι τα ανάβω από το πρωί. 
Πιστεύω πως απλά ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχουν σε κάθε σπίτι. Είναι υπέροχα και δημιουργούν την πιο τέλεια ατμόσφαιρα. Αλλά είμαι λίγο αυστηρή στον χρωματισμό τους... Μου αρέσει μόνο αυτό το ζεστό ασπροκίτρινο φως, όλα τα άλλα τα θεωρώ αφύσικα και δεν τα θέλω στον χώρο μου.
Στα αγγλικά τα φωτάκια λέγονται fairy lights, τι όμορφοοο! :-)


Αριστερά τσόχινο καλάθι JUMBO, δεξιά τσίγκινο κυλινδρικό κουτί IKEA
Κάτι άλλο που μου αρέσει πολύ να κάνω, είναι να αντικαθιστώ ένα χρηστικό αντικείμενο με ένα χρηστικό αντικείμενο της που ταιριάζει στην αντίστοιχη εποχή. Στην θέση του χριστουγεννιάτικου αυτού καλαθιού είχα ένα ζωγραφιστό ξύλινο καλάθι και στην θέση του χριστουγεννιάτικου τσίγκινου κυλινδρικού κουτιού είχα ένα χάρτινο τετράγωνο ζωγραφισμένο κουτί. Στο καλάθι βάζω τα στυλό μου και στο κουτί ένα κερί. Έτσι, πιστεύω, κάνει την διακόσμηση λίγο πιο οικεία και δεν παραφορτώνεις τον χώρο απλά προσθέτοντας εορταστικά στολίδια,


Επειδή φέτος η μαμά μας πήρε το κλασσικό ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης με τα σοκολατάκια, στόλισα το περσινό μου πάνω στην κουνιστή μου καρέκλα για να του προσθέσω μια χριστουγεννιάτικη ομορφιά. Εναλλακτικά, εννοείτε πως είναι must μια χριστουγεννιάτικη κουβέρτα να στολίζει την καρέκλα αλλά δεν έχω. :-( *κλαψ*


Αριστερά διακοσμητικά κηροπήγια ρεσώ JUMBO, δεξιά χριστουγεννιάτικη κούπα JUMBO
Αν αγνοήσουμε ΟΛΟΙ το λουλουδάτο τραπεζομάντηλό μου, θα δούμε την ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΙ ΥΠΕΡΤΕΡΑΣΤΙΑ κούπα με τον Άγιο Βασίλη που χωράει τόοοοσο ωραία τον τετραπλό μου latte καθώς και τον Άγιο Βασίλη και τον χιονάνθρωπο από πίσω, διακοσμητικά με ρεσώ. Και εδώ αντικατέστησα κάτι από την ήδη υπάρχουσα διακόσμηση και έβαλα αυτούς του δύο.


Εδώ ομολογώ δεν είχα κάτι μπροστά από το ξύλινο κουτί για τις κλωστές μου κι έτσι έβαλα το carousel -το οποίο μένει όλο τον χρόνο στο δωμάτιο- και τον χοντροχιονάθρωπο που είναι τόοοοσο γλυκούλης!


Μια χριστουγεννιάτικη πινελιά στον μαυροπίνακα για να δώσει λίγη γιορτινή διάθεση στην μαυρίλα του.


Μαξιλαροθήκες JUMBO
Χριστουγεννιάτικα μαξιλάρια, όσο περισσότερα τόσο το καλύτερο! Κι όταν περάσουν τα Χριστούγεννα, το γυρίζεις από την ανάποδη το αριστερό και έχεις ένα κόκκινο βελούδινο μαξιλάρι. Α, ναι, αν είσαι από αυτούς τους παράξενους ανθρώπους που ανατριχιάζουν με το βελούδο, αυτό το μαξιλάρι δεν είναι το κατάλληλο γιατί από την μία είναι όπως το βλέπεις και από την πίσω μεριά είναι βελούδινο.


Κι άλλα φωτάκια! Παρ'ότι δημιουργούν μια πολύ ωραία διάθεση και μοιάζουν με αστεράκια στον τοίχο μου, δεν είμαι απόλυτα σίγουρη αν θα τα αφήσω εκεί. Παρ'όλα αυτά, πάρε άλλη μια ιδέα, φωτάκια στον τοίχο.


Κι άλλα μαξιλάρια και χειμωνιάτικα λούτρινα!

Κεριά από το kerino, www.kerinoplus.4ty.gr
ΠΟΛΛΑ κεριά. Αμέτρητα. Αλλά πάντα τοποθετημένα σε σωστό και ασφαλές σημείο, γιατί αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο αλλά μην κάψεις το σπίτι από ηλιθιότητα.

Αυτό εδώ το διακριτικό runner μπορεί να στολίσει τον πάγκο σου, το πάσο σου ή το τραπέζι σου. Δεν γνωρίζω την ελληνική λέξη, αλλά αν ζητήσεις runner για το τραπέζι, θα καταλάβουν. Είναι σαν μακρόστενο τραπεζομάντηλο απλά ας πούμε πως σε ένα τραπέζι θα καλύψει μόνο την μέση του τραπεζιού. Κατάλαβες;

Χαρτοπετσέτες JUMBO
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ χριστουγεννιάτικες χαρτοπετσέτες. HELLO?!


Κηροπήγια IKEA
Για τα κεριά που λέγαμε. Ή για να βάλεις καραμέλες ή για σουβέρ ή για κάτι άλλο χρηστικό όπως πιατάκι για να αφήνεις τα κλειδιά και το κινητό σου.


Εντάξει, δεν θα πω άλλα "ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ" αλλά καταλαβαίνεις ότι θα ήθελα να το πω. Πάντα μπισκοτοθήκη ανάλογα με την εποχή. Πάντα.

Διάφανο
Διάφανο
Ενώ όλα τα άλλα διακοσμητικά είναι διαχρονικά, αυτές οι ας τις πούμε θήκες για την καρέκλα, μπήκαν για πρώτη φορά στην ζωή μας πέρσι. Έχω την αίσθηση ότι πέρσι ήρθαν στην μόδα γιατί η μαμά μου θα τις είχε ανιχνεύσει στο δευτερόλεπτο, αλλά δεν θα σου το ορκιστώ κιόλας. Τα λατρεύω. Γενικά δεν είμαι καθόλου μίνιμαλ άνθρωπος, πόσο μάλλον τα Χριστούγεννα. Λέμε ΝΑΙ στις ντυμένες καρέκλες. Όλο τον άλλο καιρό μένουν γυμνές, κρίμα είναι να μην το χαρούν κι αυτές λίγο!


Φωτιστικό ΙΚΕΑ.
Ερχόμαστε πάλι στην χρηστικότητα της διακόσμησης. Αυτό εδώ το χάρτινο χρυσό άστρο, λοιπόν, λειτουργεί ως καπέλο απλό και λιτό λευκό φωτιστικό. Με λίγα λόγια, έχεις ακόμη ένα καπέλο και το αντικαθιστάς. Cool, huh? 


Κάθε χρόνο στολίζουν την βάση του δέντρου μας, αριστερά και δεξιά από την φάτνη, οι κάρτες που μας έχουν στείλει αλλά και οι κάρτες που έχουμε φτιάξει με τα αδέρφια μου από το νηπιαγωγείο και μετά. Βλέπουμε πεντακάθαρα την διαφορά της κάρτας του αδερφού μου αριστερά "ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΠΑΟ" και της δικής μου δεξιά με το δεντράκι, τις μπαλίτσες, τ'αστεράκια και το χιόνι που πέφτει, όλα κομμένα και κολλημένα με τα χεράκια μου.


Στο δέντρο, ένας συνδυασμός με απλά φωτάκια και με αυτά τα φωτάκια σταλακτίτες.


lidl

lidl
Και, φυσικά, το ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης για τα Χριστούγεννα... 19 μέρες ακόμη! 


Ελπίζω να σας ενέπνευσα και να σας έδωσα κάποιες ιδέες! Με το καλό να στολίσετε όοολοι και να φτιάξετε την διάθεσή σας με χριστουγεννιάτικες μικροαλλαγές ή μεγαλοαλλαγές. Αν όντως κάνετε πραγματικότητα κάτι από αυτά που προτείνω, μην παραλείψετε να με κάνετε tag να τα δω ή να μου στείλετε τις φωτογραφίες σας! 

Κλείσαμε έναν μήνα με το blog και ήδη φτάσαμε στα 106 likes... Την Δευτέρα να είστε εδώ για να διεκδικήσετε την επιβράβευσή σας!

Ψάξτε με στο instagram, το twitter και το pintrest ως thehowseproject και στο facebook ως The howse project.

Φιλί,
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου