Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

❅Something about the Christmas time...❅

Χαρούμενα Χριστούγεννα σε όλες και όλους!!!

      Η περίοδος των Χριστουγέννων είναι μία από τις αγαπημένες μου εποχές και η ημέρα των Χριστουγέννων μία από τις αγαπημένες μου ημέρες. Ξεκινάει με πρωϊνό ξύπνημα από τα αδέρφια μου, αν δεν έχω σηκωθεί, και τρεχάλα μέχρι το δέντρο για να ανοίξουμε τα δώρα! Πρώτα μέλημα κάθε χρόνο είναι να βεβαιωθώ ότι υπάρχει δώρο "Στην Αναστασία από τον Άγιο Βασίλη" και μετά να ανιχνεύσω το όνομά μου σε οποιοδήποτε άλλο δώρο που βρίσκεται κάτω από το δέντρο. 




Εννοείται πως για ακόμη μια χρονιά ήμουν καλό παιδάκι και ο Άγιος Βασίλης μου έφερε το δώρο που του ζήτησα, την πιο τέλεια κουβέρτα του κόσμου. Έπειτα ανταλλάξαμε όλη η υπόλοιπη οικογένεια τα δώρα και ακολούθησε το κλασσικό πρωϊνό: τσουρέκι, τυριά, αλλαντικά και καφές φίλτρου φουντούκι.

Η πιο τέλεια κουβέρτα: Bed & Bath
Πυτζάμα: Oysho
Ο αδερφός μου ο Νίκος παίζει με την φωτογραφική μου.

Μετά βοηθήσαμε από δω κι από κει για να γίνουν κάποιες μικροετοιμασίες, έκανα τις μάσκες μου μιας και μου είχε λείψει (και σε εμένα και στην επιδερμίδα μου) και έφτιαξα πουρέ γλυκοπατάτας για το μεσημεριανό. Έπειτα ξέρεις λογικά πως πάει, φαγητό με το σόι μέχρι σκασμού, γλυκό και μετά ψήσαμε κάστανα στην σόμπα, καφές φουντούκι με επιτραπέζια και έβαψα επιτέλους τα νυχάκια μου γιορτινά. Τουλάχιστον σε εμάς έτσι έγινε!









Fondue σοκολάτας με φρούτα




       Το βράδυ μας βρήκε εμένα και τον αδερφό μου να επιστρέφουμε στην Αθήνα για την βραδινή έξοδο...

Να ξέρετε ότι τα φρύδια μου απλά δεν έχουν φωτογένεια. Δεν είναι έτσι κανονικά, μπέσα.


Φόρεμα: Boohoo
Κάλτσες: Calzedonia
Παπούτσια: Migato

Μια ερώτηση που μου έκαναν πρόσφατα σε μια συζήτηση ήταν "Λες ευχαριστώ;", πράγμα που με προβλημάτισε πολύ. Γι'αυτό λοιπόν, λέω ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ γι'αυτά τα όμορφα Χριστούγεννα και το γεμάτο μας τραπέζι...
Να είστε όλοι καλά και να περνάτε πολύ πολύ όμορφα!

Φιλί,
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου