Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

all things Christmas GIFTGUIDE | #BLOGMAS



Το σημερινό άρθρο είναι για τις ψυχές που αγαπούν τα Χριστούγεννα όσο κι εγώ αλλά και για αυτούς που ψάχνουν δώρο για τις ψυχές που αγαπούν τα Χριστούγεννα όσο κι εγώ. Αν δεν με ξέρεις και αναρωτιέσαι πόσο αγαπώ τα Χριστούγεννα τότε μάθε πως τα αγαπώ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Είμαι από αυτούς τους ενοχλητικούς ανθρώπους που
ντύνονται από την κορυφή ως τα νύχια με Χριστουγεννιάτικα, ακούν Χριστουγεννιάτικα τραγούδια non stop, έχουν Χριστουγεννιάτικο ήχο κλήσης, φόντο στο κινητό αλλά και φόντο κλειδώματος και στολίζει και το blog Χριστουγεννιάτικα και τέλος πάντων την ιδέα την πήρες.

Ο φετινός Δεκέμβρης μου την φύλαγε λίγο διαφορετικά και δεν μπόρεσα να ευχαριστηθώ όλο αυτό το Χριστουγεννιάτικο κλίμα. Μην μου ανησυχείς, δεν συνέβη κάτι κακό. Απλά εδώ και άπειρο καιρό έλεγα να βάψω το δωμάτιό μου και να το αλλάξω λίγο και με διάφορα τρεχάματα αυτό καθυστέρησε. Οπότε ήρθε το τέλος του Νοέμβρη και ξεκίνησα την δουλειά. Όλη αυτή την εμπειρία λέω να την αναλύσω σε άλλο άρθρο όμως! Το θέμα είναι ότι επειδή όλο το δωμάτιο τελείωσε την περασμένη Πέμπτη, είχα φάει τον μισό Δεκέμβρη. Και σα να μην έφτανε αυτό, τσουουουπ αρρώστησα την Παρασκευή και κρεβατώθηκα. Ακόμα δηλαδή κρεβατωμένη είμαι αλλά λέω αύριο να κάνω το μεγάλο βήμα και να προσπαθήσω να βγω έξω να δω λίγο ουρανό. :Ρ 

Γι' αυτό λοιπόν και δεν είχαμε blogmas φέτος! Δεν θυμάσαι τι είναι το blogmas; Ένα Χριστουγεννιάτικο άρθρο κάθε μέρα μέχρι τα Χριστούγεννα! Επέστρεψε όμως στο τσακ. Στο θέμα μας όμως! Ακολουθεί άκρως Χριστουγεννιάτικο φωτογραφικό υλικό για να πάρεις ιδέες και λύσεις αν έχεις αφήσει κάποια από (ή όλα) τα δώρα για τελευταία στιγμή! 


H&M CHRISTMAS JUMPER: Νέα προσθήκη στην συλλογή μου και μάλιστα μαγική! Αν "χαϊδέψεις" τις παγιέτες από κάτω προς τα πάνω αλλάζει το σχέδιο! Αλλά αυτό το άφησα έκπληξη για outfit post... Παρόμοια εδώ.


H&M PYJAMAS: Cuuute! Και γάτες και Χριστούγεννα. Δυστυχώς δεν είχε από πάνω! Παρόμοια εδώ.


JUMBO SLEEPERS: Ό,τι πιο ζεστό μπορεί να ζεστάνει τις κρύες σου πατούσες. Τέλος. Παρόμοια εδώ.


OYSHO SOCKS: Όοοχι μόνο για μες το σπίτι! Θυμάσαι αυτό την μικρή επιφάνεια δέρματος που ξεμύτιζε ανάμεσα στο παντελόνι και το παπούτσι; Ξέχασέ την. Θα ξεπηδάνε και από τα Χριστούγεννα!  Βρες τις αριστερά εδώ και τις δεξιά εδώ.


OYSHO UNDERWEAR: Όταν έλεγα πριν ότι ντύνομαι από την κορυφή ως τα νύχια Χριστουγεννιάτικα το εννοούσα. Βρες τα εδώ.


ACCESSORIZE EARINGS: Είναι τόοοσο γλυκούλικα! Η τέλεια λεπτομέρεια if you ask me. Και σε περίπτωση που δεν το ήξερες, έχουν κάρτες μέλους. Περισσότερα εδώ.


FLYING TIGER ORNAMENTS: Είτε ως δώρα είτε αν τα προσθέσεις στην συσκευασία του δώρου είναι πολύ χαριτωμένα στολιδάκια. Βρες τα εδώ.


FLYING TIGER DIY GINGERBREAD HOUSE: Και διασκεδαστικό και χειροποίητο και νόστιμο. Είτε το πας φτιαγμένο είτε για να το φτιάξουν, το σίγουρο είναι ότι κάνει αίσθηση και σου δίνει την ευκαιρία να δημιουργήσεις. Βρες το εδώ.


FLYING TIGER COOKIE CUTTERS: Μπορούν να αποτελέσουν μόνα τους δώρο ή να συμπληρώσουν ένα άλλο, ιδανικά για αυτή την εποχή που βγαίνει ο ζαχαροπλάστης από μέσα μας. Βρες τα εδώ.


LIDL BLANKET: Έρωτας με την πρώτη ματιά. Την είδα από τον διπλανό διάδρομο και έτρεξε μην τυχόν και δεν την προλάβω... ΤΟΣΟ Χριστουγεννιάτικη και τόσο απαλή που δεν ξέρω πώς θα την αποχωριστώ... Σκέψου ότι αυτή την στιγμή είμαι τυλιγμένη σαν ασπροκόκκινο ντολμαδάκι.


PRAKTIKER BATTERY POWERED LIGHTS: Είναι τόσο όμορφα! Δημιουργούν πολύ cosy ατμόσφαιρα και το γεγονός ότι είναι με μπαταρία δεν σε δεσμεύει καθόλου που θα τα βάλεις ούτε και φαίνεται ένα άσχημο ξέμπαρκο καλώδιο που οδηγεί στην πρίζα. Βρες τα εδώ.



Εσύ πήρες τα δώρα σου; Γράψε από κάτω και καμιά άλλη ιδέα!

Αν είσαι σε mood γενναιοδωρίας κάνε like στην σελίδα του The howse project στο facebook και follow στο instagram @thehowseproject. Και φυσικά να θυμίσω το hashtag του blogmas, #thpblogmas.
jinglekiss,
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

ΥΓ2: Όλο το φωτογραφικό υλικό είναι δικό μου καθώς και η επεξεργασία του. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου