Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2016

Santa baby, I've been an awful good girl | #BLOGMAS


Χριστουγεννιάτικο μακιγιάζ, για εμένα, θα πει κόκκινο κραγιόν και ζεστά χρώματα στα μάτια. Δεν χρειάζεται καμία ιδιαίτερη τεχνική για να πετύχεις το αποτέλεσμα της φωτογραφίας! Απλά να έχεις τα σωστά εργαλεία, τα σωστά προϊόντα και τις σωστές οδηγίες. Μου είχε ζητηθεί στο παρελθόν να μιλήσω για σκιές και σήμερα νομίζω το ανέλυσα αρκετά.
Scroll down για περισσότερες πληροφορίες και περισσότερες φωτογραφίες! Ομολογώ το σημερινό photoshoot από τα χεράκια της ξαδέρφης μου, το διασκέδασα ιδιαίτερα. Τι σε καθυστερώ; Scroll down!!!









Για την βάση μου έβαλα με το PRECISION MAKE UP BLENDER της ΚΙΚΟ το DARK CIRCLE CONCEALE της KIKO στην απόχρωση 01 Porcelain κάτω από τα μάτια για να καλύψω τα κυκλάκια μου και μετά σε όλο το πρόσωπο άπλωσα πάλι με το ίδιο blender το FIT ME της MAYBELLINE στην απόχρωση 120 classic ivory. Όταν χρησιμοποιείς σφουγγαράκι για το blending πρέπει να το βρέχεις πριν και να το στραγγίζεις καλά. Επίσης, σε αντίθεση με τα δάχτυλα ή το πινέλο σου δίνει ένα πιο φυσικό αποτέλεσμα. Για να εφαρμόσεις το προϊόν, βάζεις με το δάχτυλο στο πρόσωπό σου και μετά με χτυπηματάκια απλώνεις το προϊόν με το σφουγγαράκι. Για τα κοψίματα χρησιμοποιώ το ένα και μοναδικό HOOLA BRONZER της BENEFIT COSMETICS, κάνω το ψάρι και στα σημεία που δημιουργείτε η σκιά και το βαθούλωμα εφαρμόσω με πινέλο το bronzer. Γενικά δεν συνήθιζα να φοράω ρουζ μέχρι που γνώρισα το LE BLUSH της L'OREAL PARIS, στην απόχρωση 120 rose santal, ένα πολύ διακριτικό ροζ με μια πολύ διακριτική λάμψη που σου δίνει ένα τελείως φυσικό αποτέλεσμα, αυτό της υγείας που λέμε.

Τα μάτια μην σε τρομάζουν καθόλου! Τα βήματα είναι πολύ απλά. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι δυο πινέλα, ένα λίγο φαρδύ για να απλώσεις την βάση σου και ένα άλλο πιο μυτερό για το blending. Πρώτα άπλωσα σε όλο το βλέφαρο την ανοιχτή καφέ σκιά από την παλέτα CHOCOLATE BAR της TOO FACED. Έπειτα, στην κόγχη του ματιού, δηλαδή σαν να σχηματίζεις ένα C στο άκρο του βλεφάρου, χρησιμοποίησα την σκιά LASTING STICK EYESHADOW της ΚΙΚΟ στην απόχρωση 37 burgundy. Το στικ δεν είναι καθόλου δύσκολο στην χρήση του. Ζωγράφισα τελείτσες στην κόγχη και μετά με το πινέλο έκανα το blending. Blending θα πει ότι δουλεύεις την σκιά με το πινέλο ώσπου να δείχνει ενιαίο το αποτέλεσμα. Μπορείς να το κάνεις όσο έντονο θες, σε αυτή την περίπτωση εγώ εφάρμοσα με το στικ απαλά γι'αυτό δεν δείχνει τόσο μπορντώ. Αφού το έφτασα, λοιπόν, στο σημείο που μου άρεσε, εφάρμοσα σε όλο το βλέφαρο αλλά κυρίως στο σημείο του βλεφάρου που δεν ήταν μπορντώ, την χρυσή σκιά της παλέτας. Τέλος, για τις βλεφαρίδες επέλεξα την LASH SENSATIONAL LUSCIOUS WITH OIL BLEND της MAYBELLINE NEW YORK στην απόχρωση very black. 

Το κραγιόν είναι το ROUGE VELOUTE SANS TRANSFERT των SEPHORA στην απόχρωση 01 always red. Σχετικά με αυτό το κραγιόν θα διαβάσεις -αν δεν το έχεις διαβάσει ήδη- τα άρθρα από το περσινό blogmas πατώντας εδώ και εδώ. Πάντα προτιμώ τα lip stains έναντι των κανονικών κραγιόν, ιδιαίτερα αν πρόκειται να φάω και στην περίπτωση των γιορτών, ποιος δεν τρώει ακατάπαυστα;











Σε βοήθησε καθόλου το σημερινό άρθρο; Δώσε λίγη αγάπη στην ταλαντούχα ξαδέρφη μου κάνοντας like στην σελίδα της στο facebook εδώ αλλά και follow στο instagram της εδώ. Την ευχαριστώ άπειρα για την φωτογράφιση αυτού του άρθρου αλλά και αυτών που έρχονται <3 p="">

Ε, αφού μοιράζεις αγάπη έτσι απλόχερα μην ξεχάσεις κι εμένα! Κάτε like στην σελίδα του The howse project στο facebook και follow στο instagram @thehowseproject. Και φυσικά να θυμίσω το hashtag του blogmas, #thpblogmas.

jinglekiss,
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

ΥΓ2: Όλο το φωτογραφικό υλικό καθώς και η επεξεργασία του είναι έργο της Φωτεινής Ζαγλάρα. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου