Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2016

the magic jumper | #BLOGMAS



Δεν τό'χω πολύ με τις πόζες για outfit posts αλλά δεν θα το βάλω κάτω! Σκοπός του σημερινού άρθρου είναι να σου δείξω αυτό το πανέμορφο μαγικό πουλόβερ και πώς το συνδύασα.
Μία μαύρη βελούδινη στενή φούστα, οπάκ καλσόν και τα αγαπημένα μου μαύρα μποτάκια έκαναν αυτό το σύνολο λίγο πιο dressy. Για να μην φύγω από το κλίμα των Χριστουγέννων αλλά να μην είμαι και τελείως casual έδωσα την μαύρη κυριλέ πινελιά. Βέβαια, τα βλέμματα και τα σχόλια των αντιχριστουγεννιάτικων οπαδών τα κερδίζεις ό,τι και να φοράς από κάτω. Εμένα προφανώς και δεν με ενδιαφέρουν τα σχόλια οπότε το φοράω περήφανη.

Το μόνο άβολο σχετικά με αυτό το πουλόβερ είναι ότι δεν μπορείς να αντισταθείς στην επαφή με την παγιέτα. Απλά όλη την ώρα είσαι με το χέρι πάνω στο στήθος και κάνεις πάνω κάτω το σχέδιο. Κι αν είσαι και ψυχαναγκαστική ψυχή σαν εμένα, πρέπει να φτιάξεις όλες τις παγιέτες ώστε να αλλάξεις το σχέδιο. Χάθηκε να έβαζαν το σχέδιο λίγο πιο κάτω να φαίνεται ότι χαϊδεύω την κοιλιά μου σαν πεινασμένο αρκούδι; Τι να πεις.

Christmas jumper: H&M
Tights: Calzedonia





Εσύ σε ποια ομάδα ανήκεις; Φοράς ή κράζεις τα Χριστουγεννιάτικα πουλόβερ;

Κάνε like στην σελίδα της Φωτεινής στο facebook εδώ αλλά και follow στο instagram της εδώ. Είναι υπεύθυνο το ξαδερφάκι μου και για αυτή την φωτογράφιση<3 span="">άνε like και στην σελίδα του The howse project στο facebook και follow στο instagram @thehowseproject. Και φυσικά να θυμίσω το hashtag του blogmas, #thpblogmas.


jinglekiss,
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

ΥΓ2: Όλο το φωτογραφικό υλικό καθώς και η επεξεργασία του είναι έργο της Φωτεινής Ζαγλάρα. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου