Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016

Cheers to a new year!


Ε τι; Έτσι θα σας άφηνα; Πρωτοχρονιάτικο μακιγιάζ για εμάς τις κότες που δεν τολμούμε το κάτι παραπάνω και μένουμε στα γήινα χρώματα. Δεν θα σου το αναλύσω πολύ μιας και δεν έχω κάνει και κάτι το τρομερό,

Η βάση ήταν μια μωβ σκιά (θα μάθεις παρακάτω ποια) σε όλο το βλέφαρο αλλά πιο σκούρα στην κόγχη και στο κέντρο μέχρι το εσωτερικό έπαιξα με λίγη λευκή σκιά για να το ανοίξω λίγο και από πάνω χρυσή. Όσο παραπάνω σκιά βάλεις τόσο πιο σκούρο βγαίνει το αποτέλεσμα. Εγώ έπαιξα εκ του ασφαλούς και το άφησα σε ένα μέτριο σκούρο. Για να τονιστεί το βλέμμα, έβαλα μια λεπτή γραμμή eyeliner κοντά στις βλεφαρίδες και μετά μάσκαρα. Η βάση μου ήταν απλή και έπαιξα με nude κραγιόν όχι γιατί είχα έντονο μάτι αλλά δεν είχα κραγιόν που να ταιριάζει στην μωβ σκιά. :P Γενικώς, δεν είμαι απόλυτα σύμφωνη με τον άγραφο κανόνα "αν τονίσεις μάτι έχεις ήπια χείλη" και το αντίστροφο. Κάντε ότι θέλετε κορίτσια!



FACE:
foundation: FIT ME MAYBELLINE

EYES:

LIPS:




Αυτό το δολοφονικό βλέμμα, να ξέρετε, είναι απαραίτητο για να τσεκάρεις αν η σκιά σου είναι ομοιόμορφη και στα δύο μάτια.




Χωρίς ψάρι δεν έχει contouring obviously!



Cheers to a new year λοιπόν! 


Εύχομαι ο καινούργιος χρόνος να σας βρει έτσι, χαρούμενους, αισιόδοξους, κεφάτους και γεμάτους διάθεση για νέα και όμορφα πράγματα!


Και όχι έτσι, λιάδα και κατά πάσα πιθανότητα με ένα παπούτσι, διαφορετικό παλτό και να κάνετε οχτάρια μέχρι το κρεβάτι (αν είστε τυχεροί και φτάσετε ως εκεί).


Καλή χρονιά λοιπόν σε όοολους όσους διαβάζουν αυτό εδώ το blog (ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ) (Ντάξει, όχι, πλάκα κάνω)! Εύχομαι σε όοολους σας να βάλετε στόχους και να τους πετύχετε έναν έναν και να χτίσετε την ζωή σας πάνω σε πραγματοποιημένα όνειρα. Να αγαπάτε τον εαυτό σας και να τον προσέχετε. Και σας παρακαλώ πάρα πολύ, αν πιείτε, αν καταλήξετε όπως στην από πάνω φωτογραφία, πάρτε ένα ταξάκι και αφήστε το αμάξι εκεί που το παρκάρατε.

Κάντε like στην σελίδα του The howse project στο facebook και follow στο instagram @thehowseproject για να θαυμάσετε το κοκκινοχριστουγεννιάτικο feed μου. And last but by no means least, κάντε like στην σελίδα της Φωτεινή Ζαγλάρα, ξαδέρφης και ταλαντούχας φωτογράφου, στο facebook εδώ αλλά και follow στο instagram της εδώ.

φιλί,
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

ΥΓ2: Όλο το φωτογραφικό υλικό καθώς και η επεξεργασία του είναι έργο της Φωτεινής Ζαγλάρα. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου