Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016

brow game


Φρύδια. Αυτά τα δυο τριχωτά στολίδια πάνω από το μάτια μας που όλες ευχόμαστε να μην τα είχαμε πειράξει ποτέ... Αχ, βάσανο σκέτο. Όπως μου είχε πει και μια πωλήτρια κάποτε "τα φρύδια είναι το κάδρο του προσώπου σου".








Επειδή δεν ασχολούμαι πολύ με το βάψιμο των φρυδιών μου αλλά θέλω να κάνω κάτι γι'αυτά κι επειδή στην σκέψη έχει μείνει η δοκιμή του Brow Wiz από Anastasia Beverly Hills, βρήκα την γρήγορη και οικονομική μου λύση. To BROWdrama της Maybelline New York είναι στην ουσία μια μάσκαρα για τα φρύδια. Την απλώνεις εύκολα και γρήγορα και είσαι έτοιμη. Έχεις την δυνατότητα να χτίσεις το χρώμα, άλλη απόδοση θα έχει με ένα πέρασμα και άλλη με παραπάνω. Εγώ έχω την απόχρωση medium brown 2. Το βουρτσάκι έχει μικροτριχούλες οι οποίες γραπώνουν κάθε τρίχα στο φρύδι σου αλλά και ζωγραφίζουν καινούργιες.

Θα μου πεις, ωραία όλα αυτά αλλά τα υπόλοιπα που βλέπω στις φωτογραφίες τι είναι; Και θα σου απαντήσω. Με το βουρτσάκι που μοιάζει με βουρτσάκι μάσκαρας ή το άλλο που μοιάζει με χτενάκι, χτενίζω τα φρύδια μου για να στρώσει καλύτερα το προϊόν (αλλά και γιατί τα φρύδια μου είναι σγουρά και θέλουν χτένισμα, μην φανταστείς μπούκλες αλλά δεν είναι και ολόισια). Μετά εφαρμόζω το BROWdrama και για να σταθεροποιήσω τα φρύδια μου και να μην το κουνήσουν ρούπι, περνάω το κερί Fixateur Universel των Sephora. Αυτό το κερί είναι άχρωμο και με ένα μόνο πέρασμα σου ακινητοποιεί τα φρύδια. Επειδή όπως προείπα τα φρύδια μου είναι σγουρά και ατίθασα, εντάξει μην φανταστείς τίποτα τρελό αλλά δεν είναι και ολόισια, πολλές φορές εφαρμόζω το κερί και χωρίς να έχω βαφτεί. 

Εσύ ποιο προϊόν χρησιμοποιείς; Γράψε σχόλιο να μας δώσεις έμπνευση και άποψη. 


Μέχρι το επόμενο άρθρο, θα με βρείτε στο instagram @thehowseproject και στην σελίδα του blog The howse project στο facebook.


Φιλί,
Αναστασία 


ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου