Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016

dusty rose


Τα H&M λάνσαραν φέτος μια μεγάλη beauty συλλογή η οποία περιλαμβάνει προϊόντα μακιγιάζ, βερνίκια νυχιών, skincare και προϊόντα μαλλιών. Διάβασα κριτική γι'αυτό το προϊόν και αφού ήμουν στο κυνήγι για ένα καινούργιο ρουζ, μιας και αυτό που χρησιμοποιώ είναι παμπάλαιο και χωρίς καπάκι (που σημαίνει πάρτι τα βακτήρια), είπα να το δοκιμάσω.


Με ενδιέφερε να δοκιμάσω κάποιο ρουζ των H&M γιατί είναι οικονομικά και αν μου άρεσε θα σας μιλούσα γι'αυτό. Ε, μου άρεσε. Είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιώ κρεμώδες ρουζ, ομολογώ με τρόμαζε η ιδέα. Την μορφή πούδρας την έχεις συνηθίσει, ξέρεις πόσο να βάλεις σαν να γεννήθηκες με αυτή την γνώση. Την κρέμα όμως; Πώς τι που πότε; 

Αυτό που έκανα εγώ ήταν να περάσω το μεσαίο δάχτυλο δύο φορές πάνω από το προϊόν και να ταμπονάρω στα μήλα μου ξεκινώντας από την εξωτερική μεριά πηγαίνοντας προς τα μέσα. Παρένθεση, αν δεν ξέρεις που είναι τα μήλα σου, ρίχνεις ένα creepy χαμόγελο στον καθρέφτη και είναι αυτά τα στρογγυλά που πετάγονται κάτω από τα μάτια σου. Προσοχή, δεν βάζεις μόνο σε αυτά τα στρογγυλά, όπως είπα πιο πάνω το ξεκινάς από την εξωτερική μεριά και πηγαίνεις προς αυτά. Δεν είμαι makeup guru αλλά σου το λέω αυτό γιατί αν βάλεις μόνο στο στρογγυλό μέρος των μήλων, θα μοιάζεις με κλόουν. Συνεχίζεις να απλώνεις ταμποναριστά το προϊόν για να μοιραστεί εξίσου σε όλη την επιφάνεια. Αν δεις ότι θες να το κάνεις πιο έντονο το χρώμα, βάζεις παραπάνω, μην το φοβηθείς. Αν γίνει καμιά στραβή, παίρνεις ένα cotton pad, βάζεις λίγο νερό ντεμακιγιάζ και το περνάς ελαφριά από πάνω για να αφαιρέσεις προϊόν.

Επειδή το ρουζ είναι κρεμώδες έχει μεγαλύτερη διάρκεια από την πούδρα. Απλά, πρέπει να του δώσεις το χρόνο να γίνετε φίλοι, να γνωριστείτε και να βρείτε τον ιδανικό τρόπο εφαρμογής. Στα H&M έχει ποικιλία σε χρώματα και αν θες να ψάξεις περισσότερο έχουν πολλές άλλες εταιρείες κρεμώδη ρουζ για κάθε budget.






Εσύ ποιο ρουζ χρησιμοποιείς; Έχεις δοκιμάσει κάποιο προϊόν από H&M beauty; Έχει δοκιμάζει γενικά κρεμώδες ρουζ; Γράψε σχόλιο να μάθουμε και την δική σου γνώμη, μόνο εγώ θα μιλάω; :P 


Τα λέμε την Δευτέρα με καινούργιο άρθρο! Μέχρι τότε θα με βρείτε στο instagram @thehowseproject και στην σελίδα του blog The howse project στο facebook.


Φιλί,


Αναστασία 


ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου