Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016

Fabruary Favourites 2016


Ξέρετε πώς πάει, περνάει ο μήνας, φτάνει στο τέλος του και αναπολώ τι αγάπησα τον μήνα που μας πέρασε. Μην νομίζετε ότι τα αγαπημένα του προηγούμενου μήνα πάνε στον Καιάδα απλά κάθε μήνα μιλάω για καινούργια αγαπημένα. Ξεκινάμε!



c l o t h e s
Pink woman long cardigan
Θα μπορούσαμε να πούμε ότι υπάρχει ένα θέμα στα αγαπημένα μου ρούχα, ένα καινούργιο brand για μένα που ακούει στο όνομα Pink Woman. Αυτή η ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ μακριά snuggly ζακέτα ήταν δώρο από την ξαδέρφη μου την Φωτεινή για τα γενέθλιά μου. Εκείνες τις ζεστές μέρες του Φλεβάρη που ήταν έως και απαγορευτικό να βάλεις μπουφάν, την έλιωσα την ζακέτα. Έχει και τσέπες, αυτό είναι  τεράστιο bonus. Το χρώμα της είναι κάπως γκρι σκούρο με λίγο μπλε μέσα.
Παρένθεση, και η μπλούζα και το τζιν είναι Pink Woman.



Marks & Spencer Cape
Αυτή εδώ η πανέμορφη κάπα ήταν δώρο από την ξαδέρφη μου την Αθανασία για τα γενέθλιά μου. Ας πούμε ότι με έφτιαξαν η ξαδέρφες μου από πανωφόρια! :P Αυτή την κάπα την έβαλα και σε ζεστές μέρες αλλά και σε κρύες μέσα από το παλτό μου ή με ένα χοντρό ζεστό πουλόβερ. Μπορεί να είναι λεπτή αλλά είναι πολύ πολύ ζεστή. Και έχει και κουκούλα! Yasss. 



Pink Woman leggings
Στην προσπάθειά μου να ανανεώσω λίγο την γκαρνταρόμπα μου και να spice things up γιατί φοράω μόνο τζιν και μαύρα κολλάν, πήρα τα κολλάν της φωτογραφίας. Ασπρόμαυρα, το ξέρω, αλλά δεν είναι ούτε μαύρα ούτε τζιν! Όχου! 
Είναι άνετα, είναι όμορφα και ειδικά το πάνω κολλάν είναι τόσο μαλακό που το φοράς και για ύπνο. Που λέει ο λόγος ρε παιδί μου.




Nike shoes
Αν ήσουν συμμαθήτρια ή συμμαθητής μου από το σχολείο, καθηγήτρια γυμναστικής ή τέλος πάντων αν με ξέρεις έστω και λίγο, θα γνωρίζεις ότι εγώ και τα αθλητικά δεν. Τα συγκεκριμένα παπούτσια τα είχα πάρει στην πρώτη λυκείου και τα φορούσα μόνο στην γυμναστική. Τα φόρεσα λίγο και την περίοδο που είχα μεγάλο θέμα με την μέση μου και στους προσκόπους. Αυτό. Δεν φανταζόμουν ποτέ τον εαυτό μου να πηγαίνω βόλτα φορώντας αθλητικά. Π ο τ έ . Άρχισε μια άκυρη μέρα που ήθελα να φορέσω κάτι αναπαυτικό και είχα βαρεθεί κάτι κοντά μαύρα μποτάκια ή τα all star που μου παγώνουν τα πόδια και θυμήθηκα τα αθλητικά μου. Για κάποιο λόγο δεν είχαν κορδόνια οπότε χρειάστηκε να βάλω κορδόνια all star, τα φόρεσα και ήταν σαν να πετάω στα σύννεφα. Είναι τόσο αναπαυτικά τα άτιμα! Και πάνε και με τζιν και με κολλάν και τα φοράω συνέεεχεια! Για άτομο που έχει θέματα με την μέση του, δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα από ένα αναπαυτικό και σωστό παπούτσι. Δεν λέω ότι δεν θα ξαναβάλω all star ή ψηλό παπούτσι, προφανώς, αλλά για κάθε μέρα είναι ό,τι πρέπει. 



b e a u t y
MAC mehr matte lipstick
Είναι αυτό που βλέπεις τα stands με τα κραγιόν της MAC και θες να φωνάξεις "ένα απ'όλα" ακόμη κι αν δεν φοράς το ροζουλί της Barbie ή το πορτοκαλί του κύριου Γαργαλίτσα. Αλλά επειδή δεν μπορείς να το κάνεις αυτό, δυστυχώς, μπορείς να επενδύσεις σε ένα χρώμα που θα το φοράς καθημερινά ή ένα statement χρώμα όπως ένα κόκκινο για παράδειγμα. 
Αυτό το χρώμα είναι ένα κάπως μωβ nude και το φοράω συνέχεια απ'όταν το απέκτησα. Συυυνέεεχεια. Επειδή είναι ματ κρατάει αρκετά, όχι σαν lipstain αλλά κρατάει. Επίσης αν εφάρμοζα και κάποιο μολύβι χειλιών πριν θα κρατούσε ακόμη περισσότερο. Αυτά :)



KIKO hypnotic gaze mascara/eyeliner duo
Όπως λέει και το όνομά της, αυτό το προϊόν είναι και μάσκαρα και eyeliner. Δεν έχω δοκιμάσει το eyeliner αλλά η μάσκαρα μου αρέσει πολύ. Πάντα χρησιμοποιώ μάσκαρα με πλαστικό βουρτσάκι, βουρτσάκι σιλικόνης. Ε, λοιπόν, μου αρέσει και αυτό το βουρτσάκι! Δεν είμαι σίγουρη ακόμη για το προϊόν σαν προϊόν ως προς την διάρκειά του γιατί δεν έχω κάτσει να το παρατηρήσω. Δεν δίνει ιδιαίτερο μήκος αλλά δίνει ένα ωραίο φυσικό αποτέλεσμα, μου αρέσει το βουρτσάκι και είναι μαλακό στην εφαρμογή.




syoss beauty elixir
Αυτό το λάδι το χρησιμοποιώ περίπου έναν χρόνο και πραγματικά το λατρεύω. Τον μήνα που μας πέρασε εφάρμοσα αυτό το λάδι σαν θεραπεία. Επειδή τα μαλλιά μου είναι μακριά και οι άκρες είναι ταλαιπωρημένες (και αρνούμαι να τις κόψω γιατί τις αγαπώ) κάποιες στιγμές θέλουν μία τόνωση, έβαζα μια μικρή σταγόνα, την ζέσταινα στις παλάμες μου και άπλωνα το προϊόν στις άκρες των μαλλιών μου. Του έδινε μια λάμψη και ήταν σαν να τους έδινα ένα ποτήρι νερό.



the curler
Κάτι άλλο που ξεκίνησα να κάνω είναι να φτιάχνω τα μαλλιά μου με το "μπουκλωτήρι" όπως το αποκαλώ. Επειδή τα στεγνώνω με το πιστολάκι χαλάει το φυσικό τους. Έτσι άρχισα να κάνω μπούκλες! Το έκανα μερικές φορές με μικρές τούφες και κάποια στιγμή άρχισα να βαριέμαι οπότε χώρισα τα μαλλιά μου στα δύο και τα πέρασα στην ράβδο σαν δυο μεγάλες τούφες όπως θα έκανα με τις μικρές τούφες. ΜΠΟΥΜ. Και πιο γρήγορα και πιο φυσικό αποτέλεσμα! 





h o m e w a r e
Sherlock Holmes Museum souvenirs
Το δισκάκι! Μα δεν είναι πανέμορφο; Το έχω στο (ο Θεός να το κάνει) μπουντουάρ μου και ακουμπάω μικροπράγματα όπως σκουλαρίκια, δαχτυλίδια, τέτοια. Η κούπα κρατούσε τον καφέ μου πολλές μέρες αυτού του μήνα. Δεν είναι τέλεια; Αν είσαι Sherlock φαν θα σου αρέσει, είμαι σίιιγουρη.




f o o d & o t h e r
Μαλεμπί, Δημητρίου Γούναρη 172, Γλυφάδα
Το Μαλεμπί είναι ένα πολίτικο ζαχαροπλαστείο στην Γλυφάδα το οποίο έχει πεντανόστιμα γλυκά και φαγητά και πολύ ωραίο περιβάλλον. Το προτείνω σε όοολους! Επίσης, προτείνω αυτό το πιάτο. Παραδεισένια scrambled eggs με βούτυρο γάλακτος, κρέμα γάλακτος και τσένταρ ανάμεσα σε αυτό το ολόφρεσκο κουλούρι (που δεν θυμάμαι πώς το λένε) και συνοδεύεται από αυτήν την πράσινη σαλάτα με ντοματίνια. Μου τρέχουν τα σάλια στην σκέψη. Σταματάω. Yumm.



Mary Poppins
Αναφέρομαι στην αποκριάτικη στολή μου, μιας και η ίδια η Mary Poppins είναι forever favourite. Ό,τι θες να μάθεις γι'αυτή την στολή είναι σε αυτό το άρθρο, πάτα εδώ για να το διαβάσεις.



Exetastiki Favourites
You had it coming, σας είχα προειδοποιήσει ότι θα βρίσκεται και στο February Favourites αυτό το άρθρο, μιας και η εξεταστική μου τελείωσε μέσα Φλεβάρη. Αν δεν το έχεις διαβάσει, κλίκαρε την φωτογραφία από κάτω.



The Revenant
Oh my God this movie. Μου άρεσε πάρα πολύ! Η σκηνοθεσία, η υπόθεση, η ηθοποιία, όλα! Μπράβο. Ορίστε το τρέιλερ:



Leo's speech
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ το πήρε. Επιτέλους. Και είπε πολύ ωραία πράγματα στην απονομή του. Και σκέφτομαι να ξανακολλήσω αφίσα του στον τοίχο μου...





Εσύ τι αγάπησες τον Φεβρουάριο; Έχεις να μου προτείνεις κάποιο προϊόν; Είσαι φαν του Leo;

Μέχρι το επόμενο post, θα με βρείτε στο instagram μου @thehowseproject και στην σελίδα του blog The howse project στο facebook.


Φιλί,
Αναστασία 


ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου