Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016

mozzarella fondue


Είχατε άγχος με τι θα συνοδεύσετε το κρασάκι σας, ξαπλωμένοι στην σεζλόνγκ σας αναστενάζοντας δραματικά για τη ζωή; Σας έχω την λύση. Ακόμη κι αν δεν θες να το παίξεις ιστορία αλλά θες να συνοδεύσεις το κρασί σου, συνέχισε την ανάγνωση...


Θα χρειαστείς ένα φούρνο μικροκυμάτων, ένα cute μπολάκι που να μπορεί να μπει στον φούρνο μικροκυμάτων, mozzarella, λίγο φρέσκο βούτυρο, τα μυρωδικά της αρεσκείας σου και κριτσινάκια για το σερβίρισμα. Βάζεις όλα τα υλικά σου στο μπολάκι και το fondue σου είναι έτοιμο για κατανάλωση! Κατανάλωσέ το άμεσα though γιατί το τυρί όταν κρυώσει δεν είναι μια λιωμένο. Μπορείς όμως να το ξαναβάλεις στον φούρνο, και να το ξαναβάλεις...

Θέλω να ξέρεις ότι δεν ακολούθησα κάποια συνταγή, ήταν έμπνευση της στιγμής που υλοποιήθηκε αυθόρμητα και έβγαλα φωτογραφίες "σε περίπτωση που πετύχει και θα θέλω να ανεβάσω post στο blog".







Αν δοκιμάσεις να το φτιάξεις κι εσύ, στείλε μου την φωτογραφία σου να ζηλέψω στην σελίδα του blog The howse project στο facebook ή αν την ανεβάσεις στο instagram κάνε με tag @thehowseproject. 


Μέχρι το επόμενο άρθρο, θα με βρείτε στο instagram @thehowseproject και στην σελίδα του blog The howse project στο facebook.


Φιλί,
Αναστασία 


ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου