Κυριακή 13 Μαρτίου 2016

living life like an #emoji


Στην περίπτωση που δεν θέλεις να μπεις στον κόπο και να χτίσεις ολόκληρο κουστούμι, μπορείς να βαφτείς emoticon. Διάλεξα αυτό το emoji γιατί έχει τις κόκκινες καρδιές και μου φάνηκε εύκολο αλλά εντυπωσιακό. Χρησιμοποίησα
κίτρινη facepainting μπογιά, μαύρο μολύβι και μαύρη σκιά για το στόμα και κόκκινο κραγιόν για τις καρδιές. Προσοχή όμως! Για κακή μου τύχη χρησιμοποίησα ένα πολύ σταθερό κόκκινο κραγιόν (το KIKO double touch lipstick), το οποίο δεν φεύγει με τίποτα από τα χείλη σου ό,τι κι αν φας, ό,τι κι αν πιεις. Ε, φαντάσου να πρέπει να αφαιρέσεις ένα τόσο σταθερό κραγιόν από τα υπερευαίσθητα μάτια σου. Άουτς! Γι'αυτό θα πρότεινα μολύβι για τα χείλη, ένα λιγότερο καλό κραγιόν ή facepainting μπογιά.

Ελπίζω να ευχαριστηθήκατε τις φετινές Απόκριες αν τις αγαπάτε όσο εγώ! Καλά κούλουμα να έχουμε και καλό χαρταετό. Αν πετάξουμε, μιας και ο καιρός πάει από το κακό στο χειρότερο. 

Μέχρι το επόμενο άρθρο, θα με βρείτε στο instagram @thehowseproject και στην σελίδα του blog The howse project στο facebook.


Φιλί,
Αναστασία 


ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου