Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

It's... Supercalifragilisticexpialidocious!


Καλέ όχι, δεν είναι η Mary Poppins! Εγώ είμαι! Ντυμένη Mary Poppins! Αχ, σε ξεγέλασα, ε; Eντάξει, σταματάω.




Είχα ένα πάρτι το περασμένο Σάββατο και ενώ είχα αποφασίσει να ντυθώ κάτι, αποφάσισα να ντυθώ Mary Poppins μιας και πέρσι με ταλάνιζε αυτό το δίλημμα. Επειδή το άλλο που σκεφτόμουν -δεν ξέρω αν το κατάλαβες αλλά δεν σου λέω τι ήταν αυτό το "άλλο"- απαιτούσε πολύ βάψιμο και προετοιμασία κι εγώ ήμουν χάλια από βήχα κλπ και ήμουν στο τσακ να μην πάω, είπα να κάνω κάτι απλό. Αλλά και πολύ σημαντικό καθώς σέβομαι, εκτιμώ, λατρεύω και έχω ως πρότυπο την Mary Poppins. 

Έτσι, έβαλα ένα άσπρο πουκάμισο, μια κόκκινη κορδέλα σαν παπιγιόν, μια μακριά μαύρη βελούδινη φούστα της μαμάς, καλσόν, τα Migato Oxfords μου, το παλτό, το καπέλο το οποίο στόλισα με ένα κολιέ, μια τσάντα φλοράλ όχι τόσο μεγάλη όσο της Poppins αλλά ταίριαζε με το στυλ και τον πρωταγωνιστή της βραδιάς... τον παπαγάλο. Ως γνωστόν η Mary Poppins είχε ομπρέλα που στο χερούλι της είχε έναν σκαλιστό παπαγάλο. Εγώ, επειδή δεν είχα κάτι τέτοιο, εκτύπωσα σε χοντρό Α4 χαρτί το κεφάλι ενός παπαγάλου και τον αντικατοπτρισμό του έτσι ώστε να μπορώ να τα κολλήσω αντικρυστά και να μοιάζει σα να βλέπεις το δεξί και το αριστερό προφίλ του παπαγάλου. Το σύρραψα γύρω γύρω από το κανονικό χερούλι της ομπρέλας και κόλλησα με ταινία τον λαιμό του παπαγάλου για να είμαι σίγουρη ότι δεν θα φύγει. Πιστέψτε με, όσοι δεν έπιασαν την ομπρέλα μου δεν κατάλαβαν ότι ήταν φτιαγμένη, νόμιζαν ότι ήταν αληθινή!

Τα μαλλιά μου τα έπιασα χαμηλό κότσο και πρόσεξα να κάνω χωρίστρα και να πιάσω τις δύο μπροστινές τούφες με τσιμπιδάκια έτσι ώστε να μοιάζουν με δύο κύματα ή μπούκλες. Το μακιγιάζ απλό, έβαλα foundation, ρουζ, λεπτή γραμμή eyeliner μόνο πάνω από τις βλεφαρίδες, μάσκαρα και ένα απαλό ροζ κραγιόν. 

Λατρεύω τις μεταμφιέσεις, τις Απόκριες, τα θεματικά πάρτι και γενικά κάθε ευκαιρία που μου δίνεται για μια νέα μεταμφίεση είναι μια δοκιμασία για μένα. Δεν ξέρω τι ακριβώς συμβαίνει αλλά η χαρά και η ικανοποίηση που νιώθω σε όλη την διαδικασία είναι απίστευτη. Το κακό είναι ότι τρέχω μέχρι τελευταία στιγμή και δεν βγάζω φωτογραφίες της προκοπής... :P

Αυτά είχα να σας πω για την πρώτη μεταμφίεσή μου για τις φετινές Απόκριες. Να είστε σίγουρη θα σας ενημερώσω αν ντυθώ κάτι άλλο. Φυσικά και δεν θα ντυθώ πάλι το ίδιο. Για ποια με περάσατε;!

Αν θέλετε έμπνευση γιατί έχετε στερέψει, κάντε κλικ στην εικόνα από κάτω για να διαβάσετε το σχετικό άρθρο...


Εσύ τι ντύθηκες, είσαι ντυμένος, θα ντυθείς; Ή μήπως είσαι το ξενέρωτο είδος ανθρώπων που απλά δεν ντύνονται τίποτα; Γ ι α τ ί το κάνετε αυτό; Π ώ ς το κάνετε αυτό; Δεν το καταλαβαίνω. Who am I to judge? Μα I don't judge, απλά απορώ. 

Αν εμπνεύστηκες από αυτό ή από το περσινό άρθρο, μην ξεχάσεις να στείλεις την φωτογραφία σου στην σελίδα του The howse project στο facebook και να κάνεις like μιας και θα είσαι εκεί. Αν την ανεβάσεις στο instagram κάνε με tag  ( και follow) @thehowseproject να σε καμαρώσω.


Φιλί,
Αναστασία 


ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου