Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

and the winners are...


Ε δεν θα το πιστέψετε ποιοι κέρδισαν. Νομίζω τους έφερε τύχη το γεγονός ότι είτε ανταλλάξαμε σχόλια κάτω από την φωτογραφία του διαγωνισμού είτε ότι με έβρισαν. Δεν εξηγείται αλλιώς :P
Κανονίστε να με βρίζετε και να με απειλείτε όλοι την επόμενη φορά που θα κάνω διαγωνισμό! Δεν θα ξαναγίνει διαγωνισμός :P



Τι έκανα! Έγραψα τα ονόματα όλων των έγκυρων συμμετοχών σε ένα χαρτί, έκοψα τα ονόματα και τα έβαλα σε ένα Χριστουγεννιάτικο πιατάκι. Έπειτα, έβαλα την μαμά μου και την θεία μου να διαλέξουν δύο χαρτάκια, χωρίς να βλέπουν φυσικά. (Εδώ υπονοείται κακία, και να ήθελαν, χωρίς τα γυαλιά τους δεν θα έβλεπαν τα γραμματάκια μου...) Με την σειρά που έβγαιναν τα χαρτάκια με τα ονόματα, αντιστοίχισα τα προϊόντα όπως τα βλέπεις στην φωτογραφία. Εκτός από τον ένα νικητή που εκ των πραγμάτων πήρε αυτό που του ταίριαζε περισσότερο... Θα καταλάβεις τι εννοώ αργότερα.
Θέλω να σου πω επίσης ότι το άφησα και τώρα, όπως και κάθε φορά, στην τύχη. Δεν μου αρέσει να στήνω τους διαγωνισμούς. Θα μπορούσα κάλλιστα να τα δώσω σε άτομα που δεν ξέρω για να γίνει γνωστό το blog κτλ αλλά δεν το βρίσκω σωστό. Δική μου άποψη, προφανώς. Σε βάρυνα; Χουου, προχώρα παρακάτω.

Έχουμε και λέμε...








KORRES ΛΕΥΚΟ ΤΣΑΙ ΥΓΡΟ ΖΕΛΕ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ: στον μοναδικό άντρα που πήρε μέρος, στον Κωνσταντίνο Γερουλάκο.

KORRES Πράσινο Τσάι Scrub σώματος: στην Ζέτα Καπλάνη, με την οποία πιάσαμε κουβεντούλα κάτω από την φωτογραφία του διαγωνισμού.

KIKO LONG LASTING STICK EYESHADOW 07 Golden Beige: στην Δήμητρα Κοτίδου, η οποία ευχήθηκε/απείλησε "Έχω γενέθλια κάνε να κερδίσουμε ε".


SEPHORA Rouge velouté sans transfer 01 Always Red: στην κοπέλα που πραγματικά ΜΕ ΕΠΡΗΞΕ, την είδα τόσες φορές μετά από το post του διαγωνισμού και κάθε φορά με τάραζε στην γκρίνια, την κοπέλα που έγραψε "αν δεν κερδισω κι εγω φετος θα πατησω unlike στο βρωμοblog σου", την Κωνσταντίνα Λέντζου.


Όποιος δεν κέρδισε, παρακαλείται να μην απογοητευτεί και προπαντώς να κατηγορεί την μαμά μου και την θεία μου που διάλεξαν τους νικητές. Ευχαριστώ.


Για ό,τι νεότερο αλλά και για τα επόμενα post κάνε like στην σελίδα του The howse project στο facebook.
Θα με βρεις πέρα από το facebook, στο instagram ή το twitter @thehowseproject και μην ξεχνάς το hashtag των Χριστουγεννιάτικων άρθρων #thpblogmas. Ό,τι έχεις να μοιραστείς μαζί μας κάνε με tag και βάλε το hashtag για να σε βρούμε!

jinglekiss,
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

ΥΓ2: Όλο το φωτογραφικό υλικό είναι δικό μου καθώς και η επεξεργασία του. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου