Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

my dream boots | blogmas day 4


Δεν είναι πανέμορφα; Κάνοντας μια βόλτα στα Marks and Spencer της Γλυφάδας ψάχνοντας για ζεστά χουχουλιάρικα πουλόβερ, έπεσε το μάτι μου πάνω σε αυτά τα μποτάκια.
Καθόντουσαν μόνα τους σε ένα ράφι κάτω από κάτι μπουφάν, παραπονεμένα  και λυπημένα. "Γιατί κλαίτε;", τα ρώτησα. "Σε περιμέναμε! Το ξέραμε ότι θα έρθεις. Για σένα ήρθαμε και κρυφτήκαμε εδώ". Τι να κάνω κι εγώ; Τα πιάνω στα χέρια μου, βλέπω ότι ήταν 37 νούμερο και τότε τα πίστεψα, είχαν έρθει για μένα. Τα δοκίμασα και ερωτεύτηκα. Αυτό ήταν. Μου τα έκανα δώρο για τα γενέθλιά μου. (2 Ιανουαρίου, μην τα ξεχάσεις!)

Είναι πολύ άνετες, περίπου 9 πόντους και λόγω του πάχους του τακουνιού ούτε που καταλαβαίνω ότι φοράω ψηλά παπούτσια. Είναι βέβαιο ότι θα με συνοδεύσουν σε όλες μου τις βόλτες, είτε πρωί είτε βράδυ! Έψαχνα πολύ καιρό να βρω ψηλά μαύρα μποτάκια ΧΩΡΙΣ ΤΡΑΚΤΕΡΩΤΗ ΣΟΛΑ. Μα, επιτέλους δηλαδή! Λες και η ζωή στην πόλη απαιτεί τρακτερωτές σόλες. Λες και πριν από αυτές, που μας έχανες, που μας έβρισκες ήμασταν πεσμένες στο πάτωμα από τις γλίστρες. Να, τώρα κατάλαβες γιατί δεν ασχολούμαι με την μόδα; Συγχύστηκα.

Σε αφήνω να τις θαυμάσεις και κανόνισε μην μου τις ματιάσεις και πέσω γιατί μετά θα θέλω τρακτερωτή σόλα :P








Φούστα: pimkie

Κι επειδή σήμερα σου έδειξα μόνο πόδια πόδια πόδια... ΜΠΟΥΜ. Selfie attack.



Εσένα ποια είναι τα αγαπημένα σου παπούτσια;
Κάνε like στην σελίδα του The howse project στο facebook και follow στο instagram ή το twitter @thehowseproject για τα νέα, τις εκπλήξεις και το hashtag #thpblogmas.

jinglekiss,
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

ΥΓ2: Όλο το φωτογραφικό υλικό είναι δικό μου καθώς και η επεξεργασία του. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου