Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

embrace the christmas spirit | blogmas day 1


Γενικά, χρησιμοποιώ πολύ το κινητό μου. Αυτό, μπορεί να το επαληθεύσει και η (υπερ)κατανάλωση της μπαταρίας μου αλλά και το ότι πού το χάνεις πού το βρίσκεις, το κινητό θα βρίσκεται στην παλάμη μου. Ή το πολύ σε ακτίνα 20 εκατοστών από την παλάμη μου. 


Γι'αυτόν τον λόγο λοιπόν, τι καλύτερο από το να το ντύσεις Χριστουγεννιάτικα από την κορφή ως τα νύχια; Εμένα πάντως μου φτιάχνει σίγουρα την διάθεση. Δεν είναι κάποια πανδύσκολη ούτε χρονοβόρα χειροτεχνία, περισσότερο το σημερινό post λειτουργεί ως έμπνευση. Δες τι σου προτείνω!

1.


Θα χρειαστείς:
-διάφανη θήκη clear ή θολή
-μια εκτυπωμένη εικόνα της επιλογής σου
-ψαλίδι
-ό,τι σού'ρχεται να βάλεις σαν φόντο στην θήκη του κινητού σου

Τι κάνεις:
Κόβεις την εικόνα στα μέτρα του κινητού σου και σημειώνεις με μολύβι ή στυλό τις τρύπες που έχει για κάμερα, ηχείο, φλας κτλ. Για να κόψεις τις τρύπες αυτές, διπλώνεις το χαρτί στην μέση στο σημείο της τρύπας και κόβεις (βλ. φωτογραφία πιο κάτω). Μην σε νοιάζει, δεν το τσαλακώνεις πολύ και μετά δεν θα φαίνεται. Το βάζεις στην θήκη και είναι έτοιμο!









2.



Εδώ είναι το part του "ό,τι σού'ρχεται να βάλεις σαν φόντο στην θήκη του κινητού σου", τα αστεράκια μου φαίνονται πολύ χαριτωμένα, ειδικά με την γυαλιστερή θήκη. Κουνιούνται κιόλας! Απλά, πρόσεξε να είναι μονά, να μην είναι κολλημένα το ένα πάνω στο άλλο γιατί είναι πιο παχιά και δεν στρώνει καλά η θήκη.




TAPE, DUH?! Όπως σου έρθει, σαν περίγραμμα, μες την μέση, να καλύψεις όλη την θήκη, να κάνεις ό,τι θες. Και, προφανώς, μην σε νοιάζει τι θα πει ο κόσμος. Ο κόσμος δεν αγαπάει τα Χριστούγεννα όσο εσύ, o b v i o u s l y.



Last but by no means least, το φόντο του κινητού σου, η εικόνα κλειδώματος καθώς και το ringtone σου. Δεν θέλω να σε πιέσω αλλά πρέπει να είναι οπωσδήποτε Χριστουγεννιάτικο. No pressure. Τις εικόνες τις βρήκα στο weheartit.com και το ringtone μου είναι το Rockin around the Christmas tree της Brenda Lee. Θα το αλλάξω όμως όταν πλησιάζουν τα Χριστούγεννα. (Μιλάμε για πρόβλημα, το βλέπεις έτσι; Τι να κάνεις...)


Όπως σου είπα στο προηγούμενο pos, χρησιμοποιώ το hashtag #thpblogmas (δηλαδή The Howse Project Blogmas) σε περίπτωση που θέλεις να τα βρίσκεις όλα τα posts και όλα όσα αφορούν τα posts, μαζεμένα στο facebook, το instagram ή το twitter αλλά και να βλέπεις sneak peeks για τα επερχόμενα posts. Αν εμπνευστείς ή θες να μας εμπνεύσεις, μην διστάσεις να χρησιμοποιήσεις το hashtag για να σε βρούμε.

intstagram και twitter @thehowseproject :)

jinglekiss,
Αναστασία 



ΥΓ: Όλο το φωτογραφικό υλικό είναι δικό μου καθώς και η επεξεργασία του. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου