Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

Rudolph's nose has melted | blogmas day 21


Πεντανόστιμη και κατακόκκινη σούπα, άκρως Χριστουγεννιάτικη, υγιεινή και πανεύκολη. Από τις αγαπημένες μου. Την δοκίμασα πέρσι πρώτη φορά στα Fridays και μετά την έφτιαξα στο σπίτι και κατέπληξε όποιον την δοκίμασε. Είναι κάπως γλυκιά η γεύση της και ελαφριά. Σας την προτείνω για το Χριστουγεννιάτικο δείπνο, οπωσδήποτε.


Θα χρειαστείς:
1 κιλό παντζάρια, κατά προτίμηση έτοιμα καθαρισμένα για να κερδίσεις χρόνο και υπομονή
2 καρότα
2 μέτριες πατάτες
1 κρεμμύδι
αλάτι και πιπέρι
τα μπαχαρικά της επιλογής
λάδι για το τσιγάρισμα
2 κύβους λαχανικών για 1 λίτρο νερό

Πλένεις, καθαρίζεις και ψιλοκόβεις τα λαχανικά σου σε κύβους. Τσιγαρίζεις το κρεμμυδάκι μέχρι να γίνει διάφανο και μετά ρίχνεις τα καρότα και τις πατάτες. Αφού τα φέρεις μερικές βόλτες και δεις ότι ψιλοψήνονται, ρίχνεις και τα παντζάρια, ανακατεύεις και ρίχνεις τον ζωμό. Αφήνεις να βράσει σε χαμηλή φωτιά και όταν βράσει την πολτοποιείς. Σερβίρεις και λες "γεια στα χέρια μου". Σου δηλαδή, τα δικά σου χέρια, δεν είμαι τόσο ψώνιο.







Δοκίμασε και στείλε μου την φωτογραφία σου στην σελίδα του The howse project στο facebook ή αν ανεβάσεις την φωτογραφία σου στο instagram ή το twitter κάνε με tag @thehowseproject και χρησιμοποίησε το hashtag #thpblogmas

Κάνε με follow στο instagram @thehowseproject και για οτιδήποτε Χριστουγεννιάτικο βάλε το hashtag του blogmas #thpblogmas για να σε βρούμε.

jinglekiss,
Αναστασία 



ΥΓ:  Όλο το φωτογραφικό υλικό είναι δικό μου καθώς και η επεξεργασία του. :)
ΥΓ2:  Το σκιτσάκι με το παντζάρι το βρήκα στο pintrest.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου