Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

Christmas gift wrapping inspiration | blogmas day 15


Δώρα... Δώρα δώρα και πάλι δώρα! Είτε έχεις ξοδέψει μία περιουσία είτε ούτε μισό ευρώ, είναι όμορφο να ανταλάσσεις δώρα, πώς να το κάνουμε; Ξέρεις τι άλλο είναι όμορφο; Η συσκευασία των δώρων. Μπορεί να διαρκεί όσο περιμένει το δώρο κάτω από το δέντρο και να σταματάει την στιγμή που το λάβει ο παραλήπτης αλλά αξίζει από την διαδικασία μέχρι το αποτέλεσμα.


Καταλαβαίνω ότι δεν είστε όλοι φρικιά εκεί έξω, όπως εγώ, και δεν θα έχετε όλα τα παρακάτω στα συρτάρια σας... Αλλά δεν χρειάζεται να πάτε να αγοράσετε όλα όσα δείχνω στο σημερινό άρθρο. Μπορείτε να διαλέξετε μια ιδέα και να την κρατήσετε σαν θέμα για τα δώρα σας. Επίσης, πολύ σημαντικό, πριν πάτε να αγοράσετε κάτι, ψάξτε τι έχετε στο σπίτι σας και τι μπορεί να σας εμπνεύσει!

Οι φωτογραφίες θα σας καθοδηγήσουν. Για το σημερινό άρθρο, διάλεξα απλά περιτυλίγματα και τα στόλισα απ'έξω. Δεν λέω όχι στα Χριστουγεννιάτικα περιτυλίγματα, απλά δεν είχα κάποιο σπίτι. Enjoy!



















Έκοψα μικρά τριγωνάκια από διάφορα χαρτόνια, γυαλιστερά και μη, και τα κόλλησα με σελοτέιπ πάνω σε μαλλί ή κλωστή... Έτοιμη η γιρλάντα σου! Το άλλο που μπορείς να κάνεις είναι να κόψεις τριγωνάκια από ένα ή περισσότερα χαρτιά περιτυλίγματος.



Κυκλοφορεί στο εμπόριο χαρτί περιτυλίγματος μαυροπίνακας αλλά είναι χοντρό χαρτί και δύσκολο να το διπλώσεις. Αυτό που μπορείς να κάνεις, είναι να πάρεις μαύρο χαρτί περιτυλίγματος και να γράψεις πάνω του με μαρκαδόρο για μαυροπίνακα ή κιμωλία. Η κιμωλία είναι λίγο ζημιάρα γιατί σίγουρα θα λερώσει και θα μουτζουρωθεί, προτίμησε τον μαρκαδόρο.


Φυσικά και είχα έτοιμες ταμπελίτσες αλλά τι καλύτερο από το να τις φτιάξω μόνη μου; Είναι πολύ εύκολο. Κόβεις το κυματιστό χαρτόνι (ή αλλιώς βέλε) σε ό,τι σχήμα θες να έχει η ταμπελίτσα σου, το διπλώνεις, κόβεις το εσωτερικό σε ό,τι σχήμα θες, το κολλάς σε λευκό χαρτόνι, κόψεις γύρω γύρω και κολλάς από πίσω με σελοτέιπ κορδονάκι ή κορδέλα ή μαλλί. Το τελευταίο βήμα είναι να γράψεις το αποστολέα και τον παραλήπτη ή την ευχή σου.





Πολύ απλό και τραβάει πολύ το μάτι. Στρογγυλά κομματάκια από χοντρό χαρτόνι, κόλλα, χρυσόσκονη, κολλάς από πίσω κλωστή με σελοτέιπ κι έτοιμες η μπάλες σου!





Αυτό το τελευταίο είναι το αγαπημένο μου. Είναι γκι και αποτελείται από πράσινους και κόκκινους καθαριστές πίπας. Είναι το αγαπημένο μου γιατί βγήκε αυθόρμητα, μόλις έπιασα δυο πράσινα κλωναράκια συνέχισαν τα χέρια μου κι η φαντασία μου μόνα τους.



Εννοείται πως αν υλοποιήσεις κάποια ιδέα από το post ή έχεις κάτι να μας προτείνεις, μου στέλνεις την φωτογραφία σου στην σελίδα του The howse project στο facebook ή αν την ανεβάσεις στο instagram ή το twitter κάνε με tag @thehowseproject και χρησιμοποίησε το hashtag #thpblogmas


Μένουν μόνο 3 μέρες για τον διαγωνισμό! Μην ξεχάσεις να πάρεις μέρος μέχρι τις 18 Δεκεμβρίου! Για περισσότερα πάτα εδώ.

Θα με βρεις στο instagram και το twitter @thehowseproject. Μην ξεχνάς και το hashtag του blogmas, #thpblogmas.

jinglekiss,
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

ΥΓ2: Όλο το φωτογραφικό υλικό είναι δικό μου καθώς και η επεξεργασία του. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου