Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015

my xmas jumpers | blogmas day 13


Το σημερινό άρθρο δεν έχει πολλά λόγια, έχει όμως πολλή αγάπη για τα Χριστούγεννα. Πιο συγκεκριμένα, τον τρόπο που εκφράζω την αγάπη μου γι' αυτά, με τα Χριστουγεννιάτικα πουλόβερ μου...
Κάθε χρόνο θα πάρω και κάποιο, τελευταία όλο και περισσότερα καταστήματα βγάζουν παρόμοια πουλόβερ. Σίγουρα θα βρείτε κάποιο να σας ταιριάζει στις βόλτες σας στα μαγαζιά!

Αν θεωρείς κιτς αυτά με τους Αγιοβασίληδες (σαν δεν ντρέπεσαι λέω εγώ...), τότε μπορεί να βρεις πιο χαριτωμένα τα κυρίως χειμωνιάτικα, αυτά που έχουν χιονονιφάδες. Αν πάλι κι αυτά δεν σου αρέσουν, τι να σου πω, ένα σκέτο κόκκινο ή πράσινο θα την κάνει την δουλειά του. Μπες λίγο στο κλίμα βρε παιδί μου! Αυτά... 

MARKS AND SPENCER
MARKS AND SPENCER

Pull and Bear

Pull and Bear

Pull and Bear

boohoo.com

boohoo.com

H&M

H&M

H&M

boohoo.com

boohoo.com

H&M

H&M



Εσύ έχεις Χριστουγεννιάτικα πουλόβερ ή δεν ανήκεις στο σινάφι μου; Εγώ τα λατρεύω και τα φοράω με καμάρι!

Μην ξεχάσεις να συμμετάσχεις στον διαγωνισμό του blog που τρέχει αυτή την περίοδο και λήγει στις 18 Δεκεμβρίου. Μπορείς να κερδίσεις ένα από τα 4 δώρα αν είσαι ένας από τους 4 νικητές! Για περισσότερα πάτα εδώ ή πήγαινε στην σελίδα του The howse project στο facebook και δες την φωτογραφία του διαγωνισμού καρφιτσωμένη στην κορυφή της σελίδας.

Θα με βρεις, πέρα από το facebook, στο instagram και το twitter @thehowseproject. Μην ξεχνάς και το hashtag του blogmas, #thpblogmas.

jinglekiss,
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

ΥΓ2: Όλο το φωτογραφικό υλικό είναι δικό μου καθώς και η επεξεργασία του. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου