Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2015

intense black sahara dawn | blogmas day 12


Δεν ξέρω αν έφτασαν τα νέα σε σένα, αλλά τα H&M εμπλούτισαν την BEAUTY κατηγορία τους. Πολλά καινούργια προϊόντα για τα νύχια και, φυσικά, μακιγιάζ. Για το σημερινό άρθρο, διάλεξα
"την σκιά Sahara Dawn πάνω από την Gingerbread και ιδού το αποτέλεσμα. Φυσικά, για τελείωμα έβαλα την νέα αγαπημένη μου μάσκαρα Lash Sensational της Maybelline New York στην απόχρωση Intense Black. Στα χείλη έβαλα ταμποναριστά το Color drams lip pencil της Maybelline στην απόχρωση Pink so chic 110.





Με ένα fluffy πινέλο, εφάρμοσα σε όλο το βλέφαρο την σκιά Gingerbread και με το πινέλο για την crease του ματιού, εφάρμοσα την Sahara Dawn κυρίως στην άκρη του ματιού και σιγά σιγά το έφερα σε όλο το βλέφαρο. Θα μπορούσες να την απλώσεις σε όλο το βλέφαρο και να τελειώσεις, απλά όταν τονίζουμε την εσοχή που κάνει η γωνία του ματιού μας, δίνουμε μεγαλύτερο βάθος στο βλέμμα μας. Επίσης, θα μπορούσες να παραλείψεις την Gingerbread σκιά, εμένα μου άρεσε η πιο γήινη απόχρωση που έπαιρνε η Sahara Dawn βάζοντας από κάτω την Gingerbread που καφετίζει.

Η απόδοση των σκιών είναι πολύ καλή για την κατηγορία τους. Κοστίζουν 5,99 και θα τις βρεις σε άπειρες αποχρώσεις στα καταστήματα των H&M.

H Lash Sensational είναι σχετικά καινούργια μάσκαρα και βγαίνει σε black αλλά και intense black. Εγώ διάλεξα την απόχρωση intense black γιατί οι βλεφαρίδες μου είναι κάπως καστανόξανθες στην ρίζα και κατάξανθες στην άκρη. Δεν δίνει παραπάνω μήκος η μάσκαρα αλλά δίνει πολύ όγκο και δημιουργεί το εφέ της βεντάλιας στις βλεφαρίδες. Επίσης, απλώνει όσο προϊόν χρειάζεται στις βλεφαρίδες και δεν τις βαραίνει. Έχει πολύ μαλακιά υφή και δεν κοκαλώνει τις βλεφαρίδες.






Products:
H&M Beauty eyeshadows in Sahara Dawn and Gingerbread, παρόμοια εδώ,
Maybelline New York Lash Sensational mascara in Intense Black,
Color drama lip pencil in Pink so chic 110

Wearing:
Zara jumper

Backstage, μιας και πρέπει να βγουν 100 φωτογραφίες για να διαλέξω τις 4:


Εσύ έχεις δοκιμάσει κάτι από τα παραπάνω; Τι καινούργιο έχεις να μου προτείνεις;
Αν φτιάξεις την σούπα χρησιμοποιήσεις κάτι από τα παραπάνω ή κάτι άλλο που θες να μου προτείνεις, στείλε μου την φωτογραφία σου στην σελίδα του The howse project στο facebook ή αν ανεβάσεις την φωτογραφία σου στο instagram ή το twitter κάνε με tag @thehowseproject και χρησιμοποίησε το hashtag #thpblogmas

Και κάτι S.O.S.! Μην ξεχάσεις να πάρεις μέρος στον διαγωνισμό που τρέχει στο blog μέχρι τις 18 Δεκεμβρίου! Για περισσότερα πάτα εδώ.
jinglekiss,
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

ΥΓ2: Όλο το φωτογραφικό υλικό είναι δικό μου καθώς και η επεξεργασία του. :)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου