Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015

my christmas spiced hot chocolate | blogmas day 6


Από τα αγαπημένα ροφήματα όλων μας, η ζεστή σοκολάτα γιατρεύει κάθε ραγισμένη καρδούλα. Την δικιά μου σίγουρα! :Ρ
Τώρα που χειμωνιάζει, προσθέτω τα μπαχαρικά που μυρίζουν χειμώνα... κανέλα, γαρίφαλο και τζίντζερ.

Τι βάζω: 
2 μεγάλες κουταλιές σοκολάτα Nestlé
2 μικρότερες κουταλιές σοκολάτα Cadbury
λίγο τζίντζερ
λίγο γαρίφαλο
λίγη κανέλα

Τα ανακατεύω όλα μαζί σε μία κούπα και προσθέτω 3/4 γάλα. Το ζεσταίνω στον φούρνο μικροκυμάτων και ανακατεύω καλά. Προσθέτω και το υπόλοιπο γάλα και ζεσταίνω πάλι αν χρειαστεί. Μετά; Παίρνεις την κουβερτούλα σου και χουχουλιάζεις. Είτε διαβάζεις είτε κάνεις τα οικονομικά σου είτε δουλεύεις από το σπίτι, όλα είναι πιο όμορφα με την σοκολάτα σου στο χέρι!







Εσύ πώς απολαμβάνεις την σοκολάτα σου;. Μην ξεχάσεις να μου στείλεις τις φωτογραφίες σου στην σελίδα του The howse project στο facebook ή αν ανεβάσεις την φωτογραφία σου στο instagram ή το twitter κάνε με tag @thehowseproject και χρησιμοποίησε το hashtag #thpblogmas.

jinglekiss,
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

ΥΓ2: Όλο το φωτογραφικό υλικό είναι δικό μου καθώς και η επεξεργασία του. :)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου