Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

sweater weather | blogmas day 3


Okay. Με μια λέξη, λατρεύω αυτό το trend. Δεν μιλάω συχνά για μόδα γιατί δεν έχω ιδέα, αλλά αυτό το μανικιούρ το βλέπω παντού στα social media με το hashtag #knittednails. Tο λάτρεψα, το δοκίμασα και σας το δείχνω.
Αυτή ήταν η πρώτη φορά που το δοκίμασα οπότε ζητώ επιείκεια. Την επόμενη φορά θα είναι καλύτερο. (Ελπίζω...)


Διαλέγεις δύο χρώματα, παίρνεις την βάση σου, το εργαλείο που κάνει τελείες ή κάποιο τσιμπιδάκι ή φουρκέτα και ένα top coat. Για top coat μπορείς να βάλεις γυαλιστερό αλλά πολλές το προτείνουν με ματ "γιατί το αναδεικνύει πιο πολύ". Εγώ νομίζω προτιμώ το γυαλιστερό. 



Βήμα 1. Περιποιείσαι τα νύχια σου,τους δίνεις σχήμα και περνάς την βάση σου. Ίσως το πιο μακρύ νύχι να ταιριάζει περισσότερο γιατί έχεις χώρο να κάνεις περισσότερο σχέδιο, εμένα με έπιασε μια φρίκη επειδή είχαν μακρύνει τα νύχια μου οπότε τα κουτσούρεψα. :)






Βήμα 2. Αφού στεγνώσει η βάση, περνάς δύο χέρια από τα βερνίκια της επιλογής σου. Κάνε υπομονή και περίμενε να στεγνώσει το πρώτο χέρι μέχρι να βάψεις το επόμενο. Το άσπρο μου άρεσε πολύ με αυτό το σχέδιο, το μπεζογκρί ίσως δεν χαρίζει τόσο. Γούστα θα μου πεις.







Βήμα 3. Στάζεις λίγο από το βερνίκι σε κάποια επιφάνεια, παίρνεις το εργαλείο σου και ξεκινάς. Μπορείς να αντιγράψεις οποιοδήποτε σχέδιο πλεκτού που θα βρεις στην ντουλάπα σου (ή στο internet).  
§   Για το συγκεκριμένο σχέδιο, κάνεις μικρά σκουληκάκια που μοιάζουν με s. Πρόσεξε να αφήνεις ένα κενό μεταξύ τους για να μην κολλήσουν αλλά όχι τεράστιο. Επίσης, θέλεις να είναι 3D το σχέδιο οπότε μην σε ανησυχεί αν είναι παχύ, θα στεγνώσει.  
§   Στα πλάγια, βάζεις μια ευθεία γραμμή, χρησιμοποιώντας το ίδιο εργαλείο. 
§   Και, τέλος, κάνεις τελείες στις άκρες, κατά μήκος των γραμμών.










Βήμα 4. Περιμένεις να στεγνώσουν καλά τα νύχια σου και περνάς το top coat της επιλογής σου. Από κάτω θα δεις και τις δύο επιλογές, την γυαλιστερή και την mat.








Ελπίζω να σου άρεσε το tutorial και να απολαμβάνεις γενικά το blogmas μέχρι στιγμής. Μην ξεχάσεις να μου στείλεις τις φωτογραφίες σου από τα πλεκτά σου νύχια στην σελίδα του The howse project στο facebook ή αν ανεβάσεις την φωτογραφία σου στο instagram ή το twitter κάνε με tag @thehowseproject και χρησιμοποίησε το hashtag #thpblogmas.

jinglekiss,
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

ΥΓ2: Όλο το φωτογραφικό υλικό είναι δικό μου καθώς και η επεξεργασία του. :)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου