Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

Santa and the gang | blogmas day 20


Πραγματικά, δεν θα μπορούσα να είμαι πιο περήφανη. Είναι τα αγαπημένα μου νύχια, δεν έχει υπάρξει τίποτα άλλο ΠΟΤΕ που να ξεπερνάει αυτά τα νύχια. Τα αγαπάω. Και όλοι όσοι τα βλέπουν μου λένε τα καλύτερα. (Καλά, δεν τα βλέπουν, πάω και τους τα βάζω δυο εκατοστά πριν την λοβοτομή...) Θέλω να τα κάνω όλο τον χρόνο. Μπορώ; Δεν μπορώ. Και γιατί δεν μπορώ; Μπορώ. Ορίστε μας.


Είδα πριν καιρό μια φωτογραφία με αυτά τα σχέδια και λέω, εντάξει, πριν τα Χριστούγεννα θα το κάνω. Όταν ξεκίνησα λοιπόν την προετοιμασία σκέφτηκα "Κάτσε ρε συ, έναν Άγιο Βασίλη θέλει, δεν είναι σωστό να κάνω δύο!". Έτσι, έκανα την γυναίκα του Άγιου Βασίλη. Και δύο ξωτικά. Και έξι ταράνδους. Και ξέμεινα από δάχτυλα.


Το μυστικό είναι να έχεις υπομονή, προσοχή, όρεξη και χρόνο για να αφήσεις την κάθε στρώση να στεγνώσει. Τα βήματα που ακολούθησα είναι ακριβώς αυτά που βλέπεις στις φωτογραφίες, Πρώτα το αριστερό και μετά το δεξί. 

Άντε, τιιι κάθεσαιαι; Πάρε τα χρώματά σου κι ένα τσιμπιδάκι και ξεκίιινααα!!!








Προσοχή!!! Θέλει ΜΟΝΟ έναν Rudolf! Μην πας και βάλεις σε όλους τους ταράνδους κόκκινη μύτη γιατί τότε θα είναι Απόκριες, δεν θα είναι Χριστούγεννα.




Όταν λοιπόν κάνεις κι εσύ τα νύχια σου έτσι, στείλε μου την φωτογραφία σου στην σελίδα του The howse project στο facebook ή στο instagram κάνε με tag @thehowseproject και χρησιμοποίησε το hashtag #thpblogmas

Κάνε με follow στο instagram @thehowseproject και για οτιδήποτε άκρως Χριστουγεννιάτικο βάλε το hashtag του blogmas #thpblogmas για να σε βρούμε.

jinglekiss,
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

ΥΓ2: Όλο το φωτογραφικό υλικό είναι δικό μου καθώς και η επεξεργασία του. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου