Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

Frosty, the snowman | blogmas day 14


Καταλαβαίνεις, πιστεύω, πως λατρεύω τα σχέδια στα νύχια... Γι' αυτό σήμερα σου έχω το 3ο tutorial για την περίοδο του blogmas, τον Frosty! Τoν γνωστό χιονάνθρωπο.
Ακολούθησε τις φωτογραφίες για να κάνεις βήμα βήμα και τα δικά σου νύχια έτσι.

Θα χρειαστείς:
-τα γνωστά εργαλεία, τσιμπιδάκι ή αυτό το εργαλείο που κάνει τελείες ή πινελάκι
-σκούρο μπλε ή μαύρο ή τέλος πάντων κάτι για το φόντο
-άσπρο
-πορτοκαλί
-μαύρο
-κόκκινο και πράσινο ή ό,τι χρώμα θες να βάλεις στο κασκόλ
-προαιρετικά: βερνίκι με χιόνια
-προαιρετικά: στεγνωτικό βερνίκι


Αφού εφαρμόσεις την βάση σου, περνάς δύο χέρια από το βερνίκι για το φόντο.






'Επειτα, περνάς το στεγνωτικό, αν δεν θες να περιμένεις να στεγνώσουν τα νύχια σου.




Περνάς δυο χέρια το λευκό βερνίκι, όπως βλέπεις στις εικόνες.






Χιονίζεις τα νύχια σου! Αν θες μπορείς να τα αφήσεις όπως είναι ή να ζωγραφίσεις χιονονιφάδες ή να κάνεις τελείες για χιόνι!




Εγώ το ζωγράφισα με το πινελάκι μου, μπορείς όμως να το κάνεις και με το εργαλείο για τις τελείες ή με τσιμπιδάκι.













Και έτοιμα!

Αν κάνεις κι εσύ τον Frosty (ή κάποιον συγγενή του) στείλε μου την φωτογραφία σου στην σελίδα του The howse project στο facebook ή αν ανεβάσεις την φωτογραφία σου στο instagram ή το twitter κάνε με tag @thehowseproject και χρησιμοποίησε το hashtag #thpblogmas

Επίσης, πολύ σημαντικό, μένουν 4 μέρες για τον διαγωνισμό! Μην ξεχάσεις να πάρεις μέρος μέχρι τις 18 Δεκεμβρίου! Για περισσότερα πάτα εδώ.

Θα με βρεις στο instagram και το twitter @thehowseproject. Μην ξεχνάς και το hashtag του blogmas, #thpblogmas.

jinglekiss,
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

ΥΓ2: Όλο το φωτογραφικό υλικό είναι δικό μου καθώς και η επεξεργασία του. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου