Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

pam·per (păm′pər): To treat with excessive indulgence | blogmas day 18

Ξέρεις πόσο σημαντικό είναι να περνάς χρόνο με τον εαυτό σου και μάλιστα φροντίζοντάς τον; Πολύ. Ο εαυτός σου το έχει ανάγκη και βρίσκει τρόπους να σου το λέει, άσχετα αν εσύ τον αγνοείς κατ' εξακολούθηση. Τον τελευταίο καιρό ομολογώ πως είμαι πολύ αγχωμένη και τρέχω συνεχώς. Όλα τα κάνω βιαστικά και στους ρυθμούς του τικ τακ του ρολογιού.
Πέρα από το blog βλέπεις, που παίρνει πολλές ώρες προετοιμασίας κτλ για να ανεβαίνει ένα άρθρο την ημέρα, έχω κι άλλες υποχρεώσεις σαν παιδί κι εγώ. Επίσης, όλο αυτό είχε αρχίσει να κυριεύει και την επιδερμίδα μου. Γενικά κάνω μαύρους κύκλους αλλά η κατάσταση είχε παραγίνει. Συν την εμφανή αφυδάτωσή της. Ήξερες ότι οι μαύροι κύκλοι μπορούν να ελαττωθούν πίνοντας νερό; Εγώ το ήξερα αλλά συνεχίζω να αφυδατώνω τον εαυτό μου, stupid me.
Έτσι, λοιπόν, αποφάσισα χθες να αράξω. Να κάνω τις μάσκες μου, να δω την Χριστουγεννιάτικη ταινία μου, να δω λίγο youtube, να πιω το τσάι μου και να χουχουλιάσω. Και αυτό έκανα. Φυσικά τράβηξα και μερικές φωτογραφίες για το blog.






THE BODY SHOP WARMING MINERAL MASK
Καινούργια προσθήκη στην συλλογή μου και πρέπει να σου πω ότι πέρασε το τεστ. Αυτή η μάσκα είναι για βαθύ καθαρισμό, απλώνεις μια γενναιόδωρη ποσότητα σε καθαρό πρόσωπο και την αφήνεις για 5 λεπτά. Θα νιώσεις μια ζέστη σε όλο το πρόσωπό σου, αυτό βοηθά να ανοίξουν οι πόροι της επιδερμίδας σου και να καθαρίσει βαθύτερα.
Αφού ξεπλύνεις καλά το πρόσωπό σου, στέγνωσε ταμποναριστά και κοιτάξου καλά στον καθρέφτη. Είναι καταπληκτική! Είναι πιο ήπια από την SEAWEED IONIC CLAY MASK του The Body Shop αλλά το ίδιο αποτελεσματική.




KIKO HYDRATING MASK
Oldie but goodie που λένε; Αυτό. Αυτή η κρέμα είναι α π ί σ τ ε υ τ η . Κάθε φορά που την χρησιμοποιώ νιώθω ότι η επιδερμίδα μου πίνει νερό. Η αίσθησή της είναι κρύα, εφαρμόζεις μια πλούσια στρώση σε καθαρή επιδερμίδα και την αφήνεις για 10 με 15 λεπτά. Ξεπλένεις και βάζεις την κρέμα σου. Πραγματικά ξεδιψά την επιδερμίδα σου.
Μπορείς να την προμηθευτείς από το site, εδώ.




Ο δρόμος του τσαγιού ΤΣΑΙ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗΣ ΒΟΤΑΝΑ ΟΛΥΜΠΟΥ
Αγαπημένο τσάι με ήπια γεύση και όλα τα καλά του Ολύμπου!
Θα το βρεις στα καταστήματά του; αλλά και στο e-shop πατώντας εδώ.


Είναι λίγο κουνημένη η φωτογραφία αλλά παραήταν κούκλος για να μην την βάλω στο post... You see?



Η ταινία της επιλογής ήταν το The Holiday, είδα την αρχή το προηγούμενο βράδυ αλλά ξαφνικά έκλεισαν τα βλέφαρα οπότε την συνέχισα χθες. Υπέροχηηη! Κάθε χρόνο την βλέπω, obvs. Πρότεινέ μου κι άλλες ωραίες Χριστουγεννιάτικες ταινίες!






 Τελείωσα το τσάι μου, την ταινία μου, έβαλα τις κρέμες μου και έπεσα για ύπνο. Magnifique!

Στείλε μου τις μασκοselfies σου, τις προτάσεις σου και ό,τι άλλο θες  στην σελίδα του The howse project στο facebook, στο instagram ή το twitter, κάνε με tag @thehowseproject και χρησιμοποίησε το hashtag #thpblogmas

Θα με βρεις στο instagram και το twitter @thehowseproject. Μην ξεχνάς και το hashtag του blogmas, #thpblogmas.

jinglekiss,
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

ΥΓ2: Όλο το φωτογραφικό υλικό είναι δικό μου καθώς και η επεξεργασία του. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου